Ik geloof dat mijn 24 uur's Hk Ban er wel een keer opzit ondertussen... Dus, Durden, zou ik er weer in mogen??
Je ban kan toch maximaal 25 uur duren doordat de un-banner 1x per uur draait
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Die is hoogstwaarschijnlijk naar mijn oude @home gegaan... moet nog worden veranderd naar mijn @t-online
Kan ik dat overigens zelf??
Maar moet ik nu mailen naar gathering@tweakers.net??
http://gathering.tweakers.net/forum/edit_userVerwijderd schreef op 06 December 2002 @ 16:38:
Die is hoogstwaarschijnlijk naar mijn oude @home gegaan... moet nog worden veranderd naar mijn @t-onlineKan ik dat overigens zelf??
Ja
jaVerwijderd schreef op 06 december 2002 @ 16:38:
Die is hoogstwaarschijnlijk naar mijn oude @home gegaan... moet nog worden veranderd naar mijn @t-onlineKan ik dat overigens zelf??
[ Voor 0% gewijzigd door Erkens op 06-12-2002 16:41 . Reden: ja, nu ben ik wel traag :/ ]
Beste quility (Freek) ,
Vanwege wangedrag in de HK ben je per direct voor een periode van 24 uur uit de HK gebanned, vergezeld door een Officiele Waarschuwing. Na 24 uur kun je naar gathering@tweakers.net mailen met het verzoek je te laten unbannen; stuur deze mail dan ter referentie mee.
De persoon die de banknop hanteerde was: Durden
De reden hiervoor was je gesoepte plaatje met *** in de HK...
Zorg ervoor dat dit niet nog een keer nodig is.
Met vriendelijke groet,
Robin / Durden
Mijn quility@home.nl stond er nog in, is dus nu freekb@t-online.de geworden
Maar ik kwam er gister morgen achter dat ik de HK niet meer in kon, en vanochtend, en nu dus ook kan het nog steeds niet
Vanwege wangedrag in de HK ben je per direct voor een periode van 24 uur uit de HK gebanned, vergezeld door een Officiele Waarschuwing. Na 24 uur kun je naar gathering@tweakers.net mailen met het verzoek je te laten unbannen; stuur deze mail dan ter referentie mee.
De persoon die de banknop hanteerde was: Durden
De reden hiervoor was je gesoepte plaatje met *** in de HK...
Zorg ervoor dat dit niet nog een keer nodig is.
Met vriendelijke groet,
Robin / Durden
Mijn quility@home.nl stond er nog in, is dus nu freekb@t-online.de geworden
Maar ik kwam er gister morgen achter dat ik de HK niet meer in kon, en vanochtend, en nu dus ook kan het nog steeds niet
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 16:42 . Reden: oeps ]
Verwijderd
Niet slim om dat hier neer te zetten...Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 16:41:
....blaat...
Dat wordt idd niet echt gewaardeerd.
gathering@tweakers.net doet het echt wel hoor (die mails komen ook bij mij binnen druppelen). Graag daarheen mailen.
gathering@tweakers.net doet het echt wel hoor (die mails komen ook bij mij binnen druppelen). Graag daarheen mailen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.