Hallo,
Ik ben bezig met het aanmaken van een prijslijst die bestaat uit volgende code (verkorte versie):
Wanneer ik nu het form ingeef en op Go klik, wordt alles correct uitgevoerd in het processingsgedeelte, maar bij het terugkeren (dmv de Back knop in msie6) verliest het form alle waarden die voorheen werden ingegeven.
Bij test-forms blijven deze waarden staan... dus ligt het waarschijnlijk aan mijn code
Heb een groot deel van de code weggelaten omdat deze waarschijnlijk (?) toch geen invloed zullen hebben op het resultaat. Heb al code aangepast, maar zonder resultaat.
Iemand enig advies of ervaring hiermee ??
Ik ben bezig met het aanmaken van een prijslijst die bestaat uit volgende code (verkorte versie):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| <Html>
<Head>....wat headers (title, css, jscript)...</Head>
<Body>
<Form Name="List" Method="Post" Action="/prices/iv/process.php" ID="Lst">
<Table tags..>
<Tr><Th>.....</Th></Tr>
<?php
// database access etc...
for ($I = 0 ; $I < maxRecords ; $I) {
echo "<tr onmouseover=\"setPointer(this, $i, 'over', '$color', '#CCFFCC', '#FFCC00');\" onmouseout=analoog>";
echo "<td>";
echo " <Input Type=\"Text\" Class=\"Small\" Name=\"txt$db_record[ref]\" Size=\"2\">";
echo " <Input Type=\"button\" Class=\"btnSmall\" Name=\"btnDec$db_record[ref]\" Value=\"-\" onclick=\"txt$db_record[ref].value=((txt$db_record[ref].value>1)?(txt$db_record[ref].value-1):'');\">";
echo "</td>";
echo "<td onclick=\"txt$db_record[ref].value++;\">$db_record[product]</td>";
echo "</Tr>";
} // end for
?>
</Table>
<Input Type="reset" Name="ListReset" Value="Reset">
<Input Type="submit" Name="List" Value="Go">
</Form></Body></Html> |
Wanneer ik nu het form ingeef en op Go klik, wordt alles correct uitgevoerd in het processingsgedeelte, maar bij het terugkeren (dmv de Back knop in msie6) verliest het form alle waarden die voorheen werden ingegeven.
Bij test-forms blijven deze waarden staan... dus ligt het waarschijnlijk aan mijn code
Heb een groot deel van de code weggelaten omdat deze waarschijnlijk (?) toch geen invloed zullen hebben op het resultaat. Heb al code aangepast, maar zonder resultaat.
Iemand enig advies of ervaring hiermee ??
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 16:34 ]