Morrowind, alle panels (map, inventory ed) weg

Pagina: 1
Acties:

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:40

KneoK

Not in a million lightyears

Topicstarter
Ik heb een probleempje met Morrowind. Ik heb de topics over Morrowind over het algemeen vrij regelmatig gevolgt maar ben dit nog niet tegengekomen.
Ook de search leverde niets op (waar moet je in dit geval op zoeken?).
Manual ook niet.

Ik ben dus zo stom geweest om eens wat dingetjes te proberen.

Als je op je rechtermuisknop in het spel drukt komen al die panels te voorschijn zoals je map, inventory enz.
Nu dacht ik, wat zou er gebeuren als ik dubbelklik op de "taakbalk" (in ieder geval die balk boven elk panel) ? Whaha... Dan verdwijnen ze...
En tot nu toe zijn ze niet meer verschenen. Als ik nu dus me rechtermuisknop indruk verschijnt er niet ! Wel het muiscursortje verschijnt waarmee je bijvoorbeeld de namen van verschillende objecten ziet als je ze aanwijst.

Ik heb alle settings nagelopen, heel Morrowind.ini, heb het internet al afgespeurd, allerlei console commands, maar nog steeds geen oplossing...

Nu is mijn 2e stomme fout geweest, het uitlenen van Morrowind... Ik kan 'm dus niet opnieuw installeren (niet direct in ieder geval, pas eind volgende week weer) maar wil wel spelen. Maar ja, ik kan wel een beetje gaan rondrennen, maar ik kan geen potions meer gebruiken, geen wapens meer gebruiken, geen spells meer gebruiken, simpelweg omdat die panels weg zijn...

Heeft iemand hier een oplossing voor ???

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Om de menus weer terug te krijgen moet je in het panal scherm (ook al zijn er geen panals) op de game icons drukken...
Om de panals weer te openen:
  • health/magicka/fatigue icon opent de statestieken panal
  • ready weapon icon opent de inventory panal
  • ready spell icon opent de spells panel
  • local map icon opent de big map (local/world map)
Alstu :)

Nooit geweten dat je de panels kon dicht klappen :+

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:40

KneoK

Not in a million lightyears

Topicstarter
Thank you so much... My hero !!! Ik gaat het meteen even proberen !!!

Edit: en het zijn ook altijd de meest stomme dingen die je over het hoofd ziet he...

White Dust, bedankt !!! _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door KneoK op 06-12-2002 20:01 ]