Heb inmiddels waterkoeling geinstalleerd en alle temperaturen zijn ok. Alleen heb ik allemaal kleine gekleurde blokjes door mijn scherm heen lopen. Ik denk dat het de driver is (MSI GeForce 4 4400 Ti) zijn. Maar her-installeren leverde niets op. Iemand een ideetje voor deze UberN00b?
MEen me te herinneren dat iemand dat hier op GOT ook had en toen hij in zijn comp keek dat zijn grafische kaart toen onder water stond
No worries m8
ALLE temps? OOK de temps van je VGA?
Ik bedoel weet je zeker dat je Videokaart niet gewoon veel te warm wordt omdat je ergens een foutje hebt gemaakt. Dit is er namelijk een heel erg bekend sympthoon van.
Ik bedoel weet je zeker dat je Videokaart niet gewoon veel te warm wordt omdat je ergens een foutje hebt gemaakt. Dit is er namelijk een heel erg bekend sympthoon van.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Ga ajb eerst zelf op zoek voordat je een topic opent. Het is waarschijnlijk dat de kaart te heet wordt, kijk dus of het koelblok er wel goed op zit.
Ga ajb eerst zelf op zoek voordat je een topic opent. Het is waarschijnlijk dat de kaart te heet wordt, kijk dus of het koelblok er wel goed op zit.
Dit topic is gesloten.
![]()