Macromedia waarschuwing?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Bij veel paginas die ik momenteel open op GoT krijg ik een beveiligingswaarschuwing of ik Macromedia of ik flash wil installeren. Dat wil ik niet, en krijg dan een kruisje bij de banner.

Het gaat om de thuisbezorgd.nl banner. Ik zal zo ff een screenie uppen.

Maar dit lijkt me niet de bedoeling? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Lijkt me gewoon een flash banner. Die zijn er wel vaker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Jawel, als je een flash element (banner ofzo) probeert te downloaden (en dat doe je bij opvragen van GoT), dan checkt 'ie op de plugin, heb je die niet dan krijg je die waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

mja, dat je een banner niet ziet doordat je een plugin niet hebt lijkt mij geen probleem eerlijk gezegt, ze kunnen me niet verplichten om flash oid te installeren lijkt me, enkel voor een bannertje? ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Ik krijg dus overal deze pop-up, en het is pas sinds een kwartier geleden ofzo:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/mmedia.jpg

//edit
Oeh damn, dikke witte rand :o :X

[ Voor 13% gewijzigd door BreadFan op 06-12-2002 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Erkens schreef op 06 December 2002 @ 15:48:
mja, dat je een banner niet ziet doordat je een plugin niet hebt lijkt mij geen probleem eerlijk gezegt, ze kunnen me niet verplichten om flash oid te installeren lijkt me, enkel voor een bannertje? ofwel?

Nee natuurlijk niet, maar het is ook niet echt ons probleem dat hij flash niet wil installeren :).

[ Voor 35% gewijzigd door Wouter Tinus op 06-12-2002 15:53 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Wouter Tinus schreef op 06 December 2002 @ 15:52:

[...]

Nee natuurlijk niet, maar het is ook niet echt ons probleem dat hij flash niet wil installeren :).
Op mijn eigen pc werkt het wel, maar ik werk nu op een laptop van het werk.

Maar het lijjkt mij niet echt gebruikersvriendelijk om de keuze te bieden tussen

• Flash installeren
• Of elke keer op Nee klikken

Krijg nu btw een gewone mooie shop.tweakers.net banner :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

BreadFan schreef op 06 December 2002 @ 15:57:
Op mijn eigen pc werkt het wel, maar ik werk nu op een laptop van het werk.

Maar het lijjkt mij niet echt gebruikersvriendelijk om de keuze te bieden tussen

• Flash installeren
• Of elke keer op Nee klikken

Enige snelle oplossing daarvoor is geen flashbanners meer laten draaien, en dat is geen optie. Aangezien 97,8% van de computers wereldwijd flash heeft geïnstalleerd (onder tweakers misschien nog wel meer), lijkt het me weinig zinvol om een of andere ingewikkelde pre-detectie te gaan bouwen die weer samen moet werken met de adserver van webads etc.

Het is maar een paar honderd KB downloaden, dus ram gewoon een keer op yes en ben van het gezeur af. Het is geen realplayer of quicktime dat al je settings overhoop haalt ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door Wouter Tinus op 06-12-2002 16:11 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:35

Jaymz

Keep on moving !

Abonnement nemen @ Tweakers.net is ook een optie, dan ben je ze @ tweakers.net en GoT tenminste kwijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je niet in "restricted sites" van de beveiligingsopties van explorer gewoon *.macromedia.com (of zo) blocken? heb ik iig gedaan met een paar sites die als advertentie gelijk hun software willen installeren, zoals gator.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Okay, opgelost. :)

Maar het kwam net ineens, terwijl ik de hele middag al op deze laptop werk. Dus ik dacht dat er een brakke banner tussen zat.

Maar oke, ik heb er geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Jaymz schreef op 06 December 2002 @ 16:11:
Abonnement nemen @ Tweakers.net is ook een optie, dan ben je ze @ tweakers.net en GoT tenminste kwijt :D
Ja, wanneer kan dat nou eens dan?

Ik dacht 1 december al, maar ik kom het nergens tegen.

//edit
uh, had beter ff kunnen editten.. :X

[ Voor 8% gewijzigd door BreadFan op 06-12-2002 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Jaymz schreef op 06 December 2002 @ 16:11:
Geef maar een link waar ik een tweakers.net abbo kan scoren. Ik wil wel maar tweakers.net schijnbaar niet, alleen mensen die bij de HCC dagen zijn geweest konden een abbo scoren en nu niet schrijven had je maar naar HCC moeten gaan want ik ga toch niet naar iets waar zoveel mensen zijn (kan ik namelijk niet tegen).

Dus dames en heren van de Crew zo snel mogelijk de inschrijvingen voor abbo's online gooien.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

we_are_borg schreef op 06 December 2002 @ 18:07:
[...]

Geef maar een link waar ik een tweakers.net abbo kan scoren. Ik wil wel maar tweakers.net schijnbaar niet, alleen mensen die bij de HCC dagen zijn geweest konden een abbo scoren en nu niet schrijven had je maar naar HCC moeten gaan want ik ga toch niet naar iets waar zoveel mensen zijn (kan ik namelijk niet tegen).

Dus dames en heren van de Crew zo snel mogelijk de inschrijvingen voor abbo's online gooien.
gewoon ff wachten, er moet immers een online-betaal-iets-mogelijkheid-ding gemaakt worden denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Erkens schreef op 06 december 2002 @ 18:17:
[...]

gewoon ff wachten, er moet immers een online-betaal-iets-mogelijkheid-ding gemaakt worden denk ik ;)
Je kan natuurlijk ook gewoon een PDF file maken die je uit moet printen en daarna even moet faxen of scannen en in pdf formaat emailen(automatische incasso). Kunnen mensen toch de eigen inschrijven en kunnen gelijk omgezet worden aangezien ze getekend hebben. Later kan je een online betaling systeem opzetten.

[ Voor 4% gewijzigd door we_are_borg op 06-12-2002 20:07 . Reden: Extra aanmeld mogelijkheid ]

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Pagina: 1