ik heb al een hele tijd last van lelijke/wazige textures in spellen, wat waarschijnlijk door mn videokaart komt (nividia riva tnt 2 32mb) en ik heb geen idee hoe ik het op kan lossen.. het probleem is namelijk dat hij in sommige spellen (bijvoorbeeld grand prix 4) de meeste reclameborden en dergelijke (haar)scherp afbeeld, van dichtbij en van veraf. Maar de textures op de auto's zijn weer wazig lelijk en zien er niet uit...
In andere spellen (bijvoorbeeld Nascar 2002) is juist de omgeving heel wazig/lelijk maar zijn de auto's weer haarscherp, en in weer andere spellen (bijvoorbeeld fifa 2003) is álles wazig/lelijk
hier een voorbeeld van GP4:

al is dit nu wel iets minder geloof ik maar dat weet ik niet zeker meer, tijd geen gp4 gespeeld.
iig heeft/kent iemand dit probleem en kan diegene mij ook helpen aub bedankt? =)
specs: amd 800 mhz, nvidia riva tnt 2 32 mb, 320 mb ram, win 98.
(hoop dat dit het goeie hok is btw
)
In andere spellen (bijvoorbeeld Nascar 2002) is juist de omgeving heel wazig/lelijk maar zijn de auto's weer haarscherp, en in weer andere spellen (bijvoorbeeld fifa 2003) is álles wazig/lelijk
hier een voorbeeld van GP4:
al is dit nu wel iets minder geloof ik maar dat weet ik niet zeker meer, tijd geen gp4 gespeeld.
iig heeft/kent iemand dit probleem en kan diegene mij ook helpen aub bedankt? =)
specs: amd 800 mhz, nvidia riva tnt 2 32 mb, 320 mb ram, win 98.
(hoop dat dit het goeie hok is btw