Draytek vigor 2600 of Allied Data copperjet 810??

Pagina: 1
Acties:

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Ik heb een ADSL aanvraag lopen bij Publishnet :o en ik zie net dat ze vanaf December ook de Draytek Vigor 2600 i.p.v de Allied Data copperjet 810 kunnen leveren. Kan iemand mij de meer waarde van de een t.o.v de ander vertellen. Ik weet dat de Draytek nieuwer is maar daarentegen kan ik over de copperjet makkelijk iets vinden over het configureren. Ik ga nu heel hard twijfelen 8)7 want een router zal komende week waarschijnlijk geleverd gaan worden.

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:14

TheVMaster

Moderator WOS
hmm..ik heb een Copperjet en ben er super tevreden over! Hij staat ingesteld als Bridge waardoor ik dus op de firewall zelf het portforwarden etc..regel :)

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Kom op zeg. Z'n vraag gaat over ADSL MODEMS, eventueel met router
ingebouwd. Zijn vraag is dan ook heel concreet, wat is het voordeel van de
een tov de ander en wat is wijsheid?

:r wannabee-mod...

//Overigens mijn excuses dat deze post je ook niet verder helpt...

Maar ik zou zeggen, het is Publishnet die ze aanbied, vraag ze naar
het verschil...

//Edit: Hier heb je een JPG'je van die Vigor 2600, helpt je misschien iets
met je beslissing: http://caesartje.cjb.net/2600.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door rvanlooijen op 06-12-2002 15:07 ]

• shotputty

shotputty

I'll be back

Topicstarter
TheVisionMaster schreef op 06 December 2002 @ 14:55:
hmm..ik heb een Copperjet en ben er super tevreden over! Hij staat ingesteld als Bridge waardoor ik dus op de firewall zelf het portforwarden etc..regel :)
Ik zag over die copperjet dus een mooie site waar alles haarfijn wordt voorgedaan. http://home.hccnet.nl/spe...-cistron-copperjet810.htm
Vooral het portmappen wordt belangerijk. Maar goed ik neem aan dat dat op de Vigor ook goed te doen moet zijn. Hij scheelt maar 16€ met de copperjet. Ik heb net even een mailtje naar publishnet gestuurd, misschien mag ik al niet meer switchen, ik wacht even af. Thanks voor jullie replies! :D

• shotputty

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Yes!! Ik heb zojuist een reply gehad dat ik ook nog voor de Draytek mag kiezen. Nou wordt mij verteld dat die een 4 poorts switch aan boord heeft, dat lijkt me handig, een soort geavanceerde hub ingebouwd. Ik vraag me af of je vanuit 1 van die 4 poortjes kan doorlinken naar een hubje, ofwel of je er dan ook meer dan 4 pc's aan kan hangen. Ik ga maar even Google doorspitten!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
shotputty schreef op 06 december 2002 @ 19:33:
Yes!! Ik heb zojuist een reply gehad dat ik ook nog voor de Draytek mag kiezen. Nou wordt mij verteld dat die een 4 poorts switch aan boord heeft, dat lijkt me handig, een soort geavanceerde hub ingebouwd. Ik vraag me af of je vanuit 1 van die 4 poortjes kan doorlinken naar een hubje, ofwel of je er dan ook meer dan 4 pc's aan kan hangen. Ik ga maar even Google doorspitten!

Dat kan zeker weten wel ja :)

--> NT :)

• shotputty

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Yes yes yes!!! Nou bedankt, je mag mijn topicje sluiten, ik ga voor de Draytek! Ik heb zojuist nog wat pro's gevonden. Thanks! :) :)

Pagina: 1