Verwijderd
aangezien er nog niemand heeft gereageerd zal ik het maar doen...
er is bij distributed.net ergens een sectie waar je dit soort zooi kan downloaden, waar mag je zelf uitzoeken maar ik zou "third party add-ons & utilities" proberen...
en als je er dan achter komt dat de meeste niet zo heel lekker werken kan je een linux bak maken en ppstats gebruiken (als ik het goed heb) of je doet wat ik doe lekker creatief zelf gaan zitten coderen
grtz Flash
er is bij distributed.net ergens een sectie waar je dit soort zooi kan downloaden, waar mag je zelf uitzoeken maar ik zou "third party add-ons & utilities" proberen...
en als je er dan achter komt dat de meeste niet zo heel lekker werken kan je een linux bak maken en ppstats gebruiken (als ik het goed heb) of je doet wat ik doe lekker creatief zelf gaan zitten coderen
grtz Flash
ppstats werken perfect op een win9x/2000/NT bak. Het is een beetje lastig om het voor elkaar te krijgen.
De volgende dingen moet je downloaden of beschikken :
- ppstats
- wgnuplot versie 3.7
- Perl
De rest is zelf een beetje uitvogelen. Als je hulp of de bestanden nodig hebt, geef maar een gil.
The Wizard
De volgende dingen moet je downloaden of beschikken :
- ppstats
- wgnuplot versie 3.7
- Perl
De rest is zelf een beetje uitvogelen. Als je hulp of de bestanden nodig hebt, geef maar een gil.
The Wizard
7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)
Je zou ook een PHP stats script kunnen gebruiken, je moet dan wel php instaleren op je "web server" ik ben de link ff kwijt maar hij staat wel op d.net
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
deze PHP-stats: http://mokkataart.hvu.nl:8080/ppstats-php-1.1.tar zien er erg mooi uit (d-net style) maar geven alleen de stand van vandaag.... overigens real time (dus zonder perl script)