Toon posts:

[Nokia 6150] verbinding via IR

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb net van mn vader een Nokia 6150 gekregen, omdat mn Siemens M35 steeds vast loopt enzo. Het probleem is dat ik geen drivers kan vinden voor deze telefoon, ik kan hem dus niet installeren. :( Ik kan het cd'tje niet vinden van dit oudere model, wel van de 6210... Die heb ik geïnstalleerd, maar daar staan dus geen drivers op voor deze telefoon... Heeft iemand déze drivers voor mij?! Alvast bedankt! (btw, ik heb op de nokia site niks kunnen vinden....)

edit:
misschien nog een beetje vaag zo. Ik heb nu dus de Nokia pc Suite 4 geïnstalleerd, (vanaf cd van 6210) omdat ik de oude cd nergens kan vinden :'( Windows vind een 6100 als ik hem voor de IR port leg... Dan kan ik een driver installeren, maar die heb ik dus niet. DUs als iemand die voor mij heeft... :P

2
edit:
ik heb nu datasuite 3 gevonden op de site van nokia. t was ff zoeken, nu maar hopen dat dit werkt...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 15:16 ]

Verwijderd

Ik kreeg een CD bij mijn 6510, met zooi erop. Als je me ff contact op ICQ/MSN/mail ofzo (zie profile) kan ik je wel wat drivers sturen (ik neem aan dat dit toegestaan is)

[edit]
arghhhhhhh... 6150 als 6510 gelezen :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 15:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 15:29:
Ik kreeg een CD bij mijn 6510, met zooi erop. Als je me ff contact op ICQ/MSN/mail ofzo (zie profile) kan ik je wel wat drivers sturen (ik neem aan dat dit toegestaan is)

[edit]
arghhhhhhh... 6150 als 6510 gelezen :+
Hmm jammer. Die software om Nokia.com kan ik ook alleen maar installeren als je de installatie cd hebt van de vorige versie.. :'( Dan moet ik maar ff via mn vaders werk een cd'tje gaan regelen :P

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Staat me iets bij dat de ir poort van de 6150 niet volledig irDA compliant is....

Maar als iemand een werkende ir driver heeft :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• victorv
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-02-2024

victorv

Locallost

de 6150 gebruikt DirectIR (ipv irDA) en kan dus niet worden gebruikt met een IR oog onder Windows. Helaas... (De Nokia types geproduceerd na de 6150 hebben irDA.)

Je zult een datakabel moeten gebruiken...

Sonii

"Accomplishing the impossible means only that the boss will add it to your regular duties."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.