Hallo,
Ik heb net van mn vader een Nokia 6150 gekregen, omdat mn Siemens M35 steeds vast loopt enzo. Het probleem is dat ik geen drivers kan vinden voor deze telefoon, ik kan hem dus niet installeren.
Ik kan het cd'tje niet vinden van dit oudere model, wel van de 6210... Die heb ik geïnstalleerd, maar daar staan dus geen drivers op voor deze telefoon... Heeft iemand déze drivers voor mij?! Alvast bedankt! (btw, ik heb op de nokia site niks kunnen vinden....)
2
Ik heb net van mn vader een Nokia 6150 gekregen, omdat mn Siemens M35 steeds vast loopt enzo. Het probleem is dat ik geen drivers kan vinden voor deze telefoon, ik kan hem dus niet installeren.
edit:
misschien nog een beetje vaag zo. Ik heb nu dus de Nokia pc Suite 4 geïnstalleerd, (vanaf cd van 6210) omdat ik de oude cd nergens kan vinden
Windows vind een 6100 als ik hem voor de IR port leg... Dan kan ik een driver installeren, maar die heb ik dus niet. DUs als iemand die voor mij heeft...
misschien nog een beetje vaag zo. Ik heb nu dus de Nokia pc Suite 4 geïnstalleerd, (vanaf cd van 6210) omdat ik de oude cd nergens kan vinden
2
edit:
ik heb nu datasuite 3 gevonden op de site van nokia. t was ff zoeken, nu maar hopen dat dit werkt...
ik heb nu datasuite 3 gevonden op de site van nokia. t was ff zoeken, nu maar hopen dat dit werkt...
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 15:16 ]