het slechte merken topic

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• Da Union
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11-2023
nou, na een aantal koop blunders, wou ik er graag een topic aan weiten.
wat ik hier post hoeven voor jouw nog niet slecht te zijn, ik vind het alleen dus moet je je niet beledigt voelen als ik je zeer gewardeerde hardware afkraak.

nou, als eerste:
een cd-mp3 speler van Xeron (zo stond ie in de blokker folder, maar op mijn speler stond tom-tec)
opzich is dit wel een goed ding (voor zn prijsklasse dan, ik heb er geloof ik 90 euro voor betaald)
maar er zitten nog al een stel fouten in: hij valt zomaar uit, soms komen er functies op het beeldscherm te staan die ie helemaal niet heeft, hij haalt bij mp3´s (waar je de knopen bijna allemaal 2 of meer functies hebben die ook nog onlogisch zijn) de knoppen door elkaar.
en na een halfjaar hield hij er definitief mee op, hij pakte geen cd meer.

als tweede:
zo ongeveer alles van trust,
nou zal ik hier wel heelveel commentaar van krijgen, maar ik vind dat ook dit voor de prijs wel goed is,
bv: de 2000p 5.1 installatie van ong 90-100 euro,
je hebt 5.1 geluid maar daar heb je ook alles mee gezegt.
het is blikkerig en hij kan niet hard.

ik hoop dat iemand hier wat aan heeft.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Da Union schreef op 06 December 2002 @ 14:15:
nou, na een aantal koop blunders, wou ik er graag een topic aan weiten.
wat ik hier post hoeven voor jouw nog niet slecht te zijn, ik vind het alleen dus moet je je niet beledigt voelen als ik je zeer gewardeerde hardware afkraak.

nou, als eerste:
een cd-mp3 speler van Xeron (zo stond ie in de blokker folder, maar op mijn speler stond tom-tec)
opzich is dit wel een goed ding (voor zn prijsklasse dan, ik heb er geloof ik 90 euro voor betaald)
maar er zitten nog al een stel fouten in: hij valt zomaar uit, soms komen er functies op het beeldscherm te staan die ie helemaal niet heeft, hij haalt bij mp3´s (waar je de knopen bijna allemaal 2 of meer functies hebben die ook nog onlogisch zijn) de knoppen door elkaar.
en na een halfjaar hield hij er definitief mee op, hij pakte geen cd meer.

als tweede:
zo ongeveer alles van trust,
nou zal ik hier wel heelveel commentaar van krijgen, maar ik vind dat ook dit voor de prijs wel goed is,
bv: de 2000p 5.1 installatie van ong 90-100 euro,
je hebt 5.1 geluid maar daar heb je ook alles mee gezegt.
het is blikkerig en hij kan niet hard.

ik hoop dat iemand hier wat aan heeft.
het zal wel niet op prijs worden gesteld, wat is nou een slecht product,
als je er zelf slechte ervaring mee hebt

ik kan er bijv wel hele goede ervaringen mee hebben,
wie weet :? daarom ist niet zon goed id helaas

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-08 06:35
Napa Dav 311

Verwijderd

Als het maar geen flame topic wordt ,kan het best wel.
Al is het alleen maar om de amusementswaarde van miskopen :9

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08 23:38

vehpol

Go Go Gadget!

Trust gebruikt voor hun digitale camera's ook afzettelijke verkoopmethodes vind ik. Zetten er HEEL GROOT op dat het 3M mega-pixels heeft ofzo en dan is dat softwarematig en kan de hardware maar tot 800x600. Alle mensen die zich er niet een klein beetje in hebben verdiept denken meteen GOEDKOOP... de mensen die er echt niets van weten blijven dat nog een tijdje denken, de mensen die er iets meer van weten hebben direct door dat ze opgelicht zijn. Want voor hetzelfde geld had je ook een GOED merk kunnen kopen.

Verder heb ik op dit moment geen gal te spuiten over een product, omdat ik alleen maar TOP-merken koop ;)

Ceci n'est pas une signature!

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 12:26

Kolky

subtitle not available

Ik heb ooooooit in een ver verleden een keer een Trust Joystick gekocht. Na een paar keer spelen was de knuppel gebroken :?

Nooit meer wat van Trust gekocht...

Verwijderd

Het is ook vaker het mom waaronder het verkocht wordt.
Kom ik bv bij een pc shoppie voor een GeForce TI4200 willen ze je een GeForce 4 MX aanlullen.
Laat je merken er een beetje verstand van te hebben houdt zo'n 'verkoper' z''n mond ook weer dicht :)

Trust heb ik absoluut geen slechte ervaringen mee..........dat ik nog nooit iets van dat merk heb gekocht is daar misschien debet aan :o

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 14:36 ]

Verwijderd

als je gewoon een beetje goed oplet kan je best producten van trust kopen.

persoonlijk heb ik het helemaal gehad met repotec (oa netwerkkaarten). alles wat je daarvan aanschaft is binnen no time stuk.

en natuurlijk het eeuwige compaq. ik ken eigenlijk niemand die daar tevreden over is, alhoewel ik er weinig meer van gehoord heb sinds de fusie met hp.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-08 22:11

Smarron

The bend

5.1 geluidskaartje van Safeway.

Ik krijg hem niet geinstalleerd op 2 PC's, want elke keer krijg ik vastlopers. De rest van Safeway is wel in orde (switch bijv.). Gelukkig kostte die geluidskaart maar € 9,-

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-08 21:10
Een Aopen 50x cd rom speler, het ding maakt ontzettend veel herrie is zo sloom als het maar kan en als je pech hebt springt de cd uitelkaar

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Harde schijven van IBM.

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

en Maxtor niet te vergeten

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Pluisje schreef op 06 December 2002 @ 14:40:
[...]

aaaaargh, daar gaan we weer >:)

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lenco TV Kaart :r :r :r. Ding gaf BSOD's non-stop en er zaten niet eens fatsoenlijke drivers bij. En had ik al iets gezegd over de kut-beeldkwaliteit? :r :r :r

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Pluisje schreef op 06 december 2002 @ 14:40:
[...]

Das waar ja. En met Western Digital ben ik ook niet geheel tevreden eigenlijk.

Verwijderd

Pluisje schreef op 06 December 2002 @ 14:40:
[...]

Mijn Maxtor heeft al 4jaar trouwe dienst :+

Seagate suckorz

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 14:46:
[...]

Mijn Maxtor heeft al 4jaar trouwe dienst :+

Seagate suckorz
die van mij maar 2 maanden :( }:O |:( bijna 20GB aan data kwijt :'(

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:24

Cyphax

Moderator LNX/AI
Hmmm ik heb niet veel ervaring met 'slechte merken'.
Wel spul van bijv. trust dat prima werkt ('k heb een paar NIC's van ze, gewoon realtek chipsets, die dingen werken al jaren prima), maar ook een Bigfoot HD die eigenlijk dood neerveel op gegeven moment.
Mijn voorkeur gaat bij het kopen van hardware toch uit naar een merk met goede reputatie, daar betaal ik dan wel iets meer voor, da's niet zo erg.

Ohja voor ik het vergeet; wel paar muizen van absoluut onbekende merken, waarvan de knopjes het vrij snel begeven (da's wel te maken, daar niet van).

Saved by the buoyancy of citrus

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
wat dacht je van epox : moederbord was na een jaar 2 van de 3 memoryslots kwijt.(kapot dus) maar goed dat is al even geleden. (p3slot) Dan heb je nog dat lifetec (cdrs en een afstandsbediening) Verder weet ik ff niks.

[ Voor 3% gewijzigd door wagenveld op 06-12-2002 14:56 ]

• tombola
  • Laatst online: 10-08 15:06
Trust is niet te vertrouwen :| ;)

Verwijderd

|:( |:( |:(
Wat een bouttopic zeg...
Nofi voor de topicstarter, maar hier heeft dus echt NIEMAND iets aan...

Ikzelf heb erg slechte ervaringen met de MSI-moederborden, omdat ik er 2 heb gehad, en ze beide binnen een half jaartje kapot waren...
Asus daarentegen kocht ik tweedehands, en die loopt echt als een trein!!

Bij IBM hetzelfde, een vriend van me kocht 2 ibm-harddisc en was er harstikke tevreden mee, nou, ik koop zo'n ding, kon 'm een kleine maand later weggooien (jah, garantie, okey...) en met Maxtor heb ik nooit problemen gehad.

In reviews etc. kun je lezen wat men er van vind, ik denk dat dit topic eerder op flames losbarst dan op een serieuze discussie...

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Modems van Twister.... Wat een bagger! Ik heb ooit een externe USB ISDN voor mijzelf gekocht. Kreeg ik nooit aan de praat onder XP. Onder voorbehoud aan mijn collega verkocht, en hij kreeg hem wel aan de praat. Ik dacht deze HCC dagen met mijn stomme kop, laat ik het nog eens proberen... DOM! Weer niet werken onder XP, ook niet met de nieuwste drivers, ook niet onder XP Pro, ook niet onder XP Home. Deze omgeruild voor een PCMCIA versie van Twister, precies het zelfde verhaal in combinatie met een Toshiba laptop. Hier trap ik dus nooit meer in!

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

IBM HD's... Seagate heb ik alleen maar goede ervaringen mee eigenlijk. Maxtor gaat me ook wat te vaak stuk eigenlijk...

Verder: NAPA (:r), Philips opticals, Pc-chips spul...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Met stip op nummer 1:

COMPAQ :D

//Edit:
Wat zijn er toch veel mensen met maxtor-problemen, ik draai al jaren naar volle tevredenheid alleen maar maxtor :?

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 15:09 . Reden: Maxtor toegevoegd ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 15:06:
Met stip op nummer 1:

COMPAQ :D
Tja, ook weer onzin...
ik heb 2 compaq pc's gehad, een P90, en die werkt tot op de dag van vandaag perfect, de tweede is een Celeron400, die is verkocht en werkt bij de koper ook nog steeds perfect.

Die p90 is al 8 jaar oud, moet je na gaan wat voor kwaliteit :)

Verwijderd

over compaq: als je apparaat heel blijft en hem niet wilt uitbreiden heb je er meestal een prima (maar wel prijzige) huis-tuin-en-keuken-pc aan. de service is echter bagger en de compatibiliteit met andere hardware vaak ook ver te zoeken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 15:07:
[...]

Tja, ook weer onzin...
ik heb 2 compaq pc's gehad, een P90, en die werkt tot op de dag van vandaag perfect, de tweede is een Celeron400, die is verkocht en werkt bij de koper ook nog steeds perfect.

Die p90 is al 8 jaar oud, moet je na gaan wat voor kwaliteit :)
Dan heb je zeker 100% orginele Compaq spullen, stop er maar eens een andere HD of ander geheugen (disk-drive kan niet eens!) in, dan loopt ie binnen 15 minuten vast.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 15:11:
[...]

Dan heb je zeker 100% orginele Compaq spullen, stop er maar eens een andere HD of ander geheugen (disk-drive kan niet eens!) in, dan loopt ie binnen 15 minuten vast.
Ik heb in die pentium 90 via een speciaal programma 10gb western digital harddisc bijgehangen, en in die celeron400 een 4x brander bijgezet, nooit geen problemen mee gehad...

Ik vind compaq behoorlijk goed, zou er zelf alleen nooit een kopen vanwege de toch lage snelheden en hoge prijzen....

• baexem
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:20
Pluisje schreef op 06 december 2002 @ 14:47:
[...]

die van mij maar 2 maanden :( }:O |:( bijna 20GB aan data kwijt :'(
Backup maken! [owja, ik heb zelf 2*maxtor, nooit problemen mee (gehad)]

...

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Tja, dit is alleen maar een opsomtopic, en bovendien nog erg flame-gevoelig :)

Volgens mij zijn er in het verleden nog wel van dit soort topics in de HK gestart..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.