Drivers 40.72 NVIDIA
Temps
CPU 56 graden
MOBO 23 graden
Temps
CPU 56 graden
MOBO 23 graden
je CPU is niet bepaald cool,
voor de rest de drivers zijn wel oke, maar heb je dit al langer
of is dit nieuw,
heb je tovallig meer specs, voeding, en de rest,
(niet verwijzen naar de ondertitel
)
voor de rest de drivers zijn wel oke, maar heb je dit al langer
of is dit nieuw,
(niet verwijzen naar de ondertitel
Hehe , ok , ik weet dat CPU niet coel is , maar in UT2K3 geen probs , en die temp is de MAX waarde. (is btw met 2 casefans , dus r blijft geen warme lucht hangen)
Ook heb ik n PCI slot coeler onder mn videokaart en daar komt ook geen noemenswaardige warme lucht uit zetten. DUs die wordt ook niet te heet .
Verder heb ik geen enkel ander spel een probleem, voeding is 330 W (moet genoeg zijn voor n MX kaartje)
Ook heb ik n PCI slot coeler onder mn videokaart en daar komt ook geen noemenswaardige warme lucht uit zetten. DUs die wordt ook niet te heet .
Verder heb ik geen enkel ander spel een probleem, voeding is 330 W (moet genoeg zijn voor n MX kaartje)
idd das geen enkel probleem,Kortfragje schreef op 06 December 2002 @ 14:09:
Hehe , ok , ik weet dat CPU niet coel is , maar in UT2K3 geen probs , en die temp is de MAX waarde. (is btw met 2 casefans , dus r blijft geen warme lucht hangen)
hoe nieuw is je installatie van windows
welke versie van DirectX
heb je een slechte kopie
/me anders weet ik het ook niet
Uhm is een origineel

enne win XP prof NL , directX 8.1
mailtje naar EA dan maar ? 
zou t de itouch shit van logitech kunnen zijn? dat ie actief blijft als je em afsluit?
enne win XP prof NL , directX 8.1
zou t de itouch shit van logitech kunnen zijn? dat ie actief blijft als je em afsluit?
[ Voor 32% gewijzigd door Kortfragje op 06-12-2002 14:15 ]
Verwijderd
uhhm, coor een AMD is dat gewoon normaal hoorAMD_er schreef op 06 december 2002 @ 14:07:
je CPU is niet bepaald cool,
voor de rest de drivers zijn wel oke, maar heb je dit al langer![]()
of is dit nieuw,
(niet verwijzen naar de ondertitel)
Waar kan ik dat in XP aanzetten ? Als ik bij hardware eigenschappen van cd drives neem dan kan ik daar geen bronnen raadplegen of veranderen .
DMA aanzetten doe je bij apparaatbeheer --> IDE/ATAPI Controllers --> Primary / Secundary Channel --> tabblad geavanceerde instellingen. De rest wijst voor zich denk ik...
hmmz, wordt ik niet happy van , hdd al op Ultra DMA 5 en dvd+cd-rw beide al op Ultra DMA 2
Dat doet ie bij mij ook af en toe. Dan staat ie bijna stil, een seconde, misschien 2, en dan haalt ie dat weer in, en DA'S rottig (gaat ie ook een seconde supersnel dus). Is dat wat jij ook hebt?
Draait er iets op de achtergrond nog toevallig? Als dat namelijk even een paar procentjes van je CPU wegvreet merk je dat in NFS meteen.
Draait er iets op de achtergrond nog toevallig? Als dat namelijk even een paar procentjes van je CPU wegvreet merk je dat in NFS meteen.
Saved by the buoyancy of citrus
zet de graphics 1 standje terug en het zou weg moeten zijn
Al geprobeerd werkte niet, en nu loopt hij wel goed ( heel
)
Maar t filmpje nog steeds niet ...
Maar t filmpje nog steeds niet ...
Ik heb precies dezelfde problemen! Alleen bij mij freezed ie heel soms wel 10 seconden ofzo en gaat daarna inderdaad heel snel eff
Maar dit komt waarschijnlijk als mn cpu te warm wordt, want als ik mijn delta op 7 of 12V zet dan doet ie het niet. Maar bij mij schokt ie ook zo nu en dan, terwijl FRAPS rond de 50-75 frames weergeeft, laagste is 40.
Als ik de world detail 1 standje lager dan max zet dan wordt het wat minder maar dan ziet het er ook niet uit! Alles wazig in de verte en minder details langs de baan enzo... Met mijn systeem moet ik gewoon alles max draaien
Is er niet een of andere update?
Als ik de world detail 1 standje lager dan max zet dan wordt het wat minder maar dan ziet het er ook niet uit! Alles wazig in de verte en minder details langs de baan enzo... Met mijn systeem moet ik gewoon alles max draaien
Is er niet een of andere update?
Pagina: 1