Toon posts:

Geschiedenis Adresbalk wissen Internet explorer

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als je in de adresbalk in internet explorer een adres intypt dan schuift er een lijst onder vandaan die een geschiedenis weergeven van adressen waar je al geweest bent. Hoe kan ik die lijst verwijderen zonder dat te hoeven doen via Extra/opties/geschiedenis wissen. (Die is namelijk niet bereikbaar bij mij op het werk) Misschien via het register?

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:19

DinX

Motormuis

Je kan TweakUI installeren, daarmee kan je instellen dat het bij elke logon gewist wordt. Kan ook zijn dat hj het na het afsluiten van IE vanzelf doet (als je het instelt in TweakUI toch)

[ Voor 12% gewijzigd door DinX op 06-12-2002 13:56 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 22:57
in het register HKCU,SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs leeggooien

chaozz.nl | RetroGameCouch

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:54

scorpie

Supra Addict

start > instellingen > taakbalk en menu start > geavanceerd > klik op "wissen"

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Topicstarter
TWEAKUI kan ik niet installeren omdat alle computers centraal in de gaten worden gehouden om te kijken of er illegale software op de pc's gezet wordt. En daar valt dus alles onder dat mijn bedrijf er zelf niet op zet.

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

chaozz schreef op 06 december 2002 @ 14:08:
in het register HKCU,SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs leeggooien
das je enige mogelijkheid.

Localhost is where the heart is

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 22:52

job

alleen via het register
maar zou dat ook niet beveiligd zijn?

en waarom zou je op je werk de history willen verwijderen?
op je werk moet je werken.

[ Voor 117% gewijzigd door job op 06-12-2002 14:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Werkt niet via Typed URLS in register en werkt ookniet via instellingen/taakbalk en wissen. Heb dit allemaal geprobeert maar het mag niet baten. Ik vind dit zo raar, er moet gewoon ergens een lijstje/bestandje staan waar deze adressen in staan. Maar waar! :?

• Cyphax
  • Laatst online: 16:21

Cyphax

Moderator LNX/AI
Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 14:29:
Werkt niet via Typed URLS in register en werkt ookniet via instellingen/taakbalk en wissen. Heb dit allemaal geprobeert maar het mag niet baten. Ik vind dit zo raar, er moet gewoon ergens een lijstje/bestandje staan waar deze adressen in staan. Maar waar! :?
Dat zouden die rare .dat bestanden kunnen zijn (staan her en der tussen de cache files of temp. i-net files). 'k weet het niet zeker maar dat zijn iig wel vage bestanden die je niet zomaar even kan verwijderen.
Er is een programmaatje dat dit soort shit voor je kan wissen alleen weet ik de naam niet uit m'n hoofd :P
Wel stond ie een tijd geleden in de T.net meuktracker.

[ Voor 6% gewijzigd door Cyphax op 06-12-2002 14:34 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, maar welk dat bestandje. hmmmm Misschien ff Microsoft contacteren......hahahahahahahaha, echt niet.

Verwijderd

het gaat hier idd om index.dat. in windows xp kan je die url's soms wegkrijgen door je internetbestanden gewoon bij de opties te wissen, en andere windows versies is het me nog niet gelukt, ook niet op de hierboven beschreven manieren.

• SilentStorm
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

Dat zouden die rare .dat bestanden kunnen zijn (staan her en der tussen de cache files of temp. i-net files). 'k weet het niet zeker maar dat zijn iig wel vage bestanden die je niet zomaar even kan verwijderen.
Er is een programmaatje dat dit soort shit voor je kan wissen alleen weet ik de naam niet uit m'n hoofd
Wel stond ie een tijd geleden in de T.net meuktracker.
eh ik wil niet moeilijk doen, maar die staan gewoon onder (documents and settings\inlognaam\local settings\history) of (windows\history) met win9x. Idd goed idee. kijk eens of je erbij kan

Localhost is where the heart is

• Cyphax
  • Laatst online: 16:21

Cyphax

Moderator LNX/AI
SilentStorm schreef op 06 december 2002 @ 14:39:
[...]

eh ik wil niet moeilijk doen, maar die staan gewoon onder (documents and settings\inlognaam\local settings\history) of (windows\history) met win9x. Idd goed idee. kijk eens of je erbij kan
Ik heb ze niet opgezocht :P
Erbij kan je wel maar ze deleten gaat niet geloof ik (misschien in DOS ofzo), zullen wel constant openstaan en gebruikt worden door explorer.

Saved by the buoyancy of citrus

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

delten gaat bij mij wel, allen zie je het niet gelijk .. moet ff refreshen (F5)

Iperf

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Als je Window Washer download en draait, is dat ook allemaal gewist.

Je staat er van te kijken hoeveel ruimte dat ook weer oplevert.
Pagina: 1