Waarom wel een reactie op de -1 spijkeren en +4 niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat mij opvalt is dat je een reactie op de -1 kunt vastspijkeren door deze telkens met een 0 gemodereerd te modden, maar een +4 is daarentegen weer niet vast te spijkeren?

Een reactie die de score van +4 verdient, mag dan toch wel op die score getimmerd worden, of zie ik dat soms verkeerd? Dat een troll/flame gedoemd wordt naar de -1 en daar dan ook niet meer vanaf kan komen, kan ik begrijpen. Maar waarom is dat dan niet gedaan met de score +4 :? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Om karma whores zoals jij te narren :? :P

Neuh, geen idee, maar ik denk dat de positieve kant veel meer beargumenteerd kan worden dan de de negatieve kant.
Meestal als iemand snoeihard wordt vastgespijkerd op de -1, is het ook overduidelijk dat ie daar thuis hoort en niet meer terug dient te komen.

Bij de +4 kan er meer over gezegd worden dan bij een overduidelijke (bv: rascisme) -1

zoiets ?
* Sundead zijn duim is leeg voor de rest, dus daar kan niks meer uitgezogen worden :+

Goed weekend allemaal! (Modderpoel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me springt Sundead zijn duim achterna in de modderpoel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

Robin Vreuls schreef op 06 december 2002 @ 13:36:
Wat mij opvalt is dat je een reactie op de -1 kunt vastspijkeren door deze telkens met een 0 gemodereerd te modden, maar een +4 is daarentegen weer niet vast te spijkeren?
Is het nodig?
Ik begrijp je argument, en hoe redelijk het ook klinkt, ik verwacht meer onterecht vastgespijkerde +4's dan onterecht vastgespijkerde -1's.
Laten we wel zijn, een +4 is uiteindelijk alleen betsemd voor een reactie die je niet _mag_ missen, en als de grootste gemene deler daar anders over denkt resulteerd dat niet in een +4.

maar als je je verveelt, mag je ook een boek gaan lezen ofzo hoor RV
:P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Ik denk ook dat in geval van modfraude (georganiseerd omhoog modden van vrienden) dit wel handig is. Wie gaat er tenslotte georganiseerd naar beneden spijkeren zoals wij?

Niemand lijkt mij.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jimmy Pop schreef op 07 december 2002 @ 15:59:
Ik denk ook dat in geval van modfraude (georganiseerd omhoog modden van vrienden) dit wel handig is. Wie gaat er tenslotte georganiseerd naar beneden spijkeren zoals wij?

Niemand lijkt mij.
Bij dit soort modfraude kun je ook dan elke reactie naar de -1 zetten en daar vastspijkeren zoals de +4. Het georganiseerd omlaag modden is dan net zogoed mogelijk als het omhoog modden.
botoo schreef op 06 december 2002 @ 23:14:
[...]
Is het nodig?
Ik begrijp je argument, en hoe redelijk het ook klinkt, ik verwacht meer onterecht vastgespijkerde +4's dan onterecht vastgespijkerde -1's.
Laten we wel zijn, een +4 is uiteindelijk alleen betsemd voor een reactie die je niet _mag_ missen, en als de grootste gemene deler daar anders over denkt resulteerd dat niet in een +4.
Gelukkig is dit in de praktijk ook het geval, en zitten we niet gebakken met te gekelderde reacties.

Hmm, er begint een Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/off.gif te Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/on.gif :o. Bovenstaand lezend en wat * botoo zegt dringt tot me door :P :D
maar als je je verveelt, mag je ook een boek gaan lezen ofzo hoor RV
:P
lol, maar eigelijk moet ik zeggen: STFU :P
Pagina: 1