Heyyyy.... het is gelukt

zit nu via m'n routertje

maarehhh... ik heb boven een pc staan (moet nog kabeltje trekken)... maar als ik die dan op m'n router aansluit... wordt m'n internet dan gewoon gedeeld of moet ik ook deze pc aan hebben met internet verbinding delen? En nogmaals THNX

Ik wou alweer een nieuwe router aan gaan schaffen... Wat wel het geval is in 2003 is het volgende...
quote:
"Meerdere pc's per abonnement toegestaan
Momenteel is het bij onze particuliere internetabonnementen niet toegestaan meer dan 1 pc op het modem aan te sluiten. Multikabel heeft hier onder andere toe besloten omdat routers (die vaak gebruikt worden om meerdere pc's op een huisnetwerk aan te sluiten) problemen kunnen veroorzaken op ons netwerk. Nu er steeds vaker meerdere pc's binnen één huishouden gebruikt worden, zullen we in het nieuwe jaar gedogen dat er meerdere pc's aangesloten worden.
Hoewel u zelf verantwoordelijk blijft voor het huisnetwerk achter het kabelmodem zal Multikabel u tegen die tijd een aantal routers aanbevelen om problemen te voorkomen.
De huidige algemene voorwaarden blijven hierbij van toepassing. Abonnees met andere of slecht geconfigureerde routers die overlast veroorzaken op het netwerk van Multikabel of bij andere abonnees zullen wij verzoeken maatregelen te treffen om deze overlast te verhelpen. Bij extreme overlast kan Multikabel overgaan tot afsluiten van een abonnement tot de problemen opgelost zijn.
Bij het aansluiten van meerdere pc's adviseren wij u wel per abonnementsvorm een maximaal aantal pc's tegelijk te gebruiken, om de surfsnelheden binnen uw huisnetwerk op een door u gewenst niveau te houden."