Toon posts:

RA2: Fout met screenshot!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okay, hieronder zien jullie een 2 Ore Trucks, de ene is van de Allies en de andere van de Sovjets. Het blauwe leger is van de sovjets. Dit moet wel een fout zijn; er is namelijk geen mogelijkheid dat de Sovjets mijn Ore Miner zouden kunnen jatten, ook niet met Yuri's!

Weird? :?

Afbeeldingslocatie: http://www.olle.quickonline.nl/gamepics/foutje.jpg

Verwijderd

Het is geen fout.. Je tegenstander heeft gewoon een crate gepakt..
Ik heb zelf al een keer (terwijl ik allies was) een soviet harvester uit een kistje gehaald..

Verwijderd

Topicstarter
Oja, daar had ik nog niet aan gedacht. Gelukkig maar. :)

In Red Alert 1 pakte ze nooit crates, slimme AI af en toe. Zeker omdat ze nu ook vliegtuigen, spy's, Tanya's en boten enz. gebruiken.

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09-2025
Screenshot maak je met : PrtScrn ?
anders, hoe dan?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ff op Print Scrn drukken en dan met Alt + Tab een paint proggie starten en dan op Ctrl + V drukken.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik heb als SOVJETS zijnde zelfs een keer een ALLIED MCV gepakt uit een krat, was echt superlachen.
Dan kun je pas ECHT cool annvallen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:38

Flexx

This side up

CTRL+C is screenshot en die zet hij in de RA2 dir.

Verwijderd

Topicstarter
Tja, ik zie de kratjes lang niet altijd...

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:42
heb zelf ook een foutje ontdekt!
Als je een chrono legionair hebt en die stop je in bijv een helikopter van een multiplayer allie, dan kan je die er zelf niet meer uitkrijgen, alleen je allie kan dat dus

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Verwijderd

Das ook geen fout, denk eens na stel jij hebt een heli er gaan een paar poppetjes van jou in en 1 van je allie.

Dan ga je vliegen, jij bestuurt de heli, dus ook of de heli deployed of niet. Je kunt nooit de units van je allie besturen.

En waaom zou je een chrono legionair in een heli stoppen, gewoon dichtbij toveren en dan met kleine stapjes zodat ie snal kan aanavllen en niet van zijn reis hoeft bij te komen.
Pagina: 1