Toon posts:

Refreshrate probleem..?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende is er aan de hand:

Videokaart: ASUS GeForge 2 MX 400
Beeldscherm: IIyama Pro Vision Master 451
NVidia Detenator Driver: 40.72
Windows: Windows XP Professional SP 1 (US)

Als ik de windows achtergrondkleur op zwart zet (en de refreshrate staat standaard op 100Hz) dat zie ik de witte pijl wazig op de zwarte achtergrond. Als ik de muis snel beweeg zie je een vage witte waas achter de muis aan. Het is zeker niet die instelling van de muis er pijltjes achteraan komen.. Iemand enig idee?

Tnx,
Vin

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 12:09 ]

Verwijderd

tja, probeer eens een andere rate

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil niet lager dan 100 Hz..

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Dat ligt gewoon aan je monitor...Ik heb hier ook even getest met een zwarte achtergrond en dan zie ik ook een witte waas achter de muis, die echter snel verdwijnt. Komt natuurlijk omdat wit het heetst is, en als je de muis snel beweegt de pixels weer snel moeten afkoelen. Niks aan te doen lijkt me...

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-08 16:47

Chakotay

Lick here to continue

Welke resolutie gebruik je? Het kan zijn dat je monitor of videokaart het gewoon net niet trekt...

Dat kan je vanalles willen, maar heb je toch echt pech :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

Topicstarter
1280x1024 bij 100 Hz.. trekt de combinatie beeldscherm monitor perfect! ;)
Ik heb bijvoorbeeld bij een blauwe achtergrond er geen last van.. maar zwart kijkt zo relaxed! :)

Vin

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-08 16:47

Chakotay

Lick here to continue

Mja dat zou hij wel moeten trekken, ik heb thuis dezelfde monitor. Wat VinnieM zegt is ook een goed punt, ik heb het hier op mn werk op de 22" TFT met gruwelijk hoge refreshtijd (80ms...) ook heel erg.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
Als je nou gewoon een andere achtergrond neemt zoals licht grijs. Dus de kleur die je taakbalk ook heeft.
Dat is ook relaxt kijkend en denk minder last van de muis omdat de tinten anders zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Rody, dat kan ik ook doen.. maar, kan het ook liggen aan de 40.72 detenator, want ik heb volgens mij de zon 30 versie er geen last van (denk ik.. zit nu niet achter me PC)?

Vin

Verwijderd

Vincent, lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door, groeten is niet nodig ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het is gewoon een signature.. jij post is wel ff off-topic, dus overbodig en nutteloos! :P
Nuttelose signatures zie je bij iedereen en ook bij mij, problemen mee?
Juist! Ok, dit keer dan maar mijn naam niet onder deze post! Nu tevreden?

PS: er zijn altijd op zo'n forum van die regelnerds en vat het grappig op.. :) J/K!

On-topic: Heb je misschien enig idee voor mijn probleem? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 13:49 ]

Pagina: 1