Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ATTN: Vodafone Live bezitters en geinteresseerden

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals hier al meermalen rond is gegaan is onlangs Vodafone van start gegaan met Live. Als je nog niet weet wat het is moet je een van de weinigen zijn die de afgelopen weken de tv uit heeft gehad...

Simpel gezegd, Live is WAP via GRPS en meer. Naast het wappen biedt live de mogelijkheid om met de ingebouwde camera in je telefoon fotos direct naar andere Live gebruikers te sturen, danwel direct naar een @mail adres. Verder natuurlijk de games, de beltonen etc. etc. Ga hier verder geen reclamespot houden, voor info over Live moet je de diverse fora hier maar doorspitten of ff naar www.vodafone.nl gaan.

Wat ik wel wilde zeggen is het volgende: om de aktie bij te zetten heeft Vodafone in heel Nederland ongeveer 75 Brand Ambassadors uitgezet (ik ben er dus 1, mocht je dat nog niet doorhebben).

Vodafone Brand Ambassadors zijn de enige personen die jou kunnen helpen aan de redelijk exclusieve Live card. Met deze Live card kun je de gehele maand januari gratis naar 14 topclubs in Nederland.

Je hebt recht op een live!CARD als je een Vodafone live! pakket hebt gekocht. Dat wil zeggen:
- een nieuw Vodafone live! abonnement
- een Vodafone live! prepaid kaart kopen
- een al bestaande Vodafone abonnement opwaarderen met een Vodafone live! abonnement.

...hierna is het doel 1 van de Brand Ambassadors te vinden en je bewijs van aankoop te tonen/mailen/MMS'en; en voordat je het weet heb je je live!card en sta je de eerste zaterdag van januari voor nop in de Chemistry...(of de Palace, of de Powerzone of de...etc.).

Check http://dancetickets.nl/BA/ voor details omtrent de aktie en contact me for your live card....

Nb. Ben verder op geen enkele wijze verbonden met Vodafone. Interesseert me niets of je liever I-mode koopt, danwel meer dan tevreden bent over 1 van de andere mobiele aanbieders in Nederland. Mijn doel is een paar mensen aan de Live!card te helpen opdat ik mijn leen-toestelletje mag houden :*)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:38

Arno

PF5A

Hmmm... klink als spam :X

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
waren volgens mij ook al tig topics over :(

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Tja doe mij maar zo'n kaart :D

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

je hebt mail :) en MMS :)

[ Voor 25% gewijzigd door Red op 06-12-2002 12:15 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 21:51
Dit is niet de bedoeling van het forum :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.