Diskettestation wordt niet herkend onder XP

Pagina: 1
Acties:

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:53

Outerspace

Admin General Chat
Topicstarter
Hallo. Beneden in huis hebben we een pc met daarin natuurlijk een diskettestation :) We hebben nu winXP erop(al een poos) maar die ziet onze diskettestation niet totdat we de PC hebben geherstart :? :'( :'( Bij Win98 ziet hij meteen onze diskettestation. Dus ligt het aan XP of aan de drivers van de diskettestation.

Ik had hiervoor al een topic hierover, maar daar kwam ik te weinig info tegen om die fout er uit te halen. Dus ik hoop dat ik nu genoeg reply's krijg.

Alvast bedankt _/-\o_

OUT!! :P

Wauw, een sig!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:39

Arno

PF5A

Drivers voor een diskette station :?

Dat is ook nieuw :P

Is je station niet gewoon defect ?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Outerspace

Outerspace

Admin General Chat
Topicstarter
Nee, hij dat het gewoon na het herstarten. Maar ok(drivers???? snap ik ook ff niet dat ik dat er in heb gezet)

Wauw, een sig!

• Outerspace

Outerspace

Admin General Chat
Topicstarter
dit is die ander topic die ik had gepost
[rml][ XP] Diskettestation geeft problemen[/rml]

Wauw, een sig!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03 17:58
Heb je al geprobeerd om er XP opnieuw op te zetten? Of een ander diskette station erin frotten en kijken of je hetzelfde probleem hebt? Dan kun je ook betere info. geven over je probleem

• Outerspace

Outerspace

Admin General Chat
Topicstarter
Xp hebben we al meerder keren geinstalleerd. XP ziet hem alleen na de herstart.
Dus ik denk ook eigenlijk dat het bij XP hoort, en dus ook niet bij overige hardware maar bij WOS. Mijn Xcuses hiervoor

Wauw, een sig!

Verwijderd

1. Check de kabels
2. Koop een ander diskette station ( €15,00 zo ongeveer ) en kijk of het probleem zich hier ook voordoet.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hm, als je geen diskettestation hebt in WinXP staat deze dan ook niet in apparaatbeheer?
Is wel weird allemaal, maar in DOS werkt hij dus perfect? Misschien is je diskette drive gewoon wat brakjes :o. Kijk dan even of je een nieuwe kan regelen, die dingen kosten amper wat.

• Outerspace

Outerspace

Admin General Chat
Topicstarter
Ik weet neit als hij het ook doet in Dos, kan vanaaf wel ff kijken, dan zal ik tegen mijn pa zeggen dat ie een nieuwe flop moet kopen

Wauw, een sig!

Pagina: 1