Toon posts:

[Perl] timeout? bij upload script

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik een Perl upload script van Http://www.perlservices.net/en/download/index.shtml genaamd PSUpload.

Dit script kan een file uploaden naar mijn Win2000 webserver. Als ik dit script vanaf mijn workstation aanroep dan kan ik files van 100MB uploaden. Dit gaat dus allemaal goed.

Als ik dit script vanaf buiten met een isdn modem probeer dan gaat het wel goed van bestanden van 1 mb maar iets van 20 mb werkt niet. Als ik een file probeer te Zenden dan zegt ie "website found... Waiting for reply" daar blijft ie op staan en na een x aantal minuten komt ie met de melding "The page cannot be displayed", "Cannot find server or DNS error".

Nu denk ik dus dat het iets te lang duurt over dat isdn modem en dat die inet explorer dus een timeout geeft.

Wie heeft hier een idee over waarom die het niet zou kunnen doen.

Verwijderd

wat denk je ervan om het eens aan de makers te vragen.....
https://redh18.netservers...s.net/support/support.cgi

• jctprod
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-08 16:48

jctprod

JC&T

Het probleem wordt inderdaad veroorzaakt door een time-out. IE wil binnen een x aantal seconden antwoord, of laat ik het anders zeggen, een pagina met inhoud ontvangen. Als er binnen die x aantal seconden geen pagina met inhoud naar IE is gestuurd treed er een time-out op die de melding genereerd die jij krijgt.

Ik weet niet of je een beetje thuis bent in Perl... Maar ik zou zeggen geef een print opdracht met daarin bijvoorbeeld de tekst 'Een momentje geduld a.u.b... Het bestand wordt nu geupload.'. Dan is IE tevreden en en kan het bestand misschien gewoon worden geupload.

Ik heb dit niet getest, maar ik zeg dit even uit logica... :)

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Is een probleem van de browser idd. IE heeft het gevoel dat er niet naar 'm geluisterd wordt als 't ff duurt dattie antwoord krijgt, zeg maar ;)

Je zou je ook af kunnen vragen of je wel bestanden van 20 mb over een isdn lijntje wilt uploaden via http, maar da's een andere discussie ;)

Tot slot is dit niet de plaats om support te vragen voor scripts die door anderen geschreven zijn. Het forum is gericht op mensen die zelf software schrijven en de problemen die daarbij optreden. Dit lijkt meer een support kwestie, en ik wil je daarom ook verzoeken gehoor te geven aan Foxboy, of zelf een alternatief script te schrijven. Mocht je dan met dat schrijven een probleem krijgen, kun je weer terugkomen :Y)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Dit topic is gesloten.