Toon posts:

[Laptop] keyboard en muis error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de laptop opstart krijg ik een "warning keyboard failure" Daarna start de laptop gewoon op totdat ik een bericht krijg dat er geen muis gedetecteerd is. En dat is de computer moet afsluiten voordat ik de muis in de laptop steek.

Windows 98
P3 650 MHz
192 Mb geheugen
Topline laptop

Het touchpad werkt dus niet. Ik heb geprobeerd een externe muis erop aan te sluiten. Dit werkt ook niet. De USB poort krijgt geen stroom of iets dergelijks want als ik daar een muis in doe gaat het lampje niet eens branden van de muis(optische muis) Een extern toetsenbord werkt ook niet dan blijft de computer hangen bij het Windows 98 scherm. Ook blijft hij dan de error geven in het begin.

Verwijderd

Topicstarter
het is een Topline Insignis 8500Pro

Ik weet dat ik moet editten maar goed.

Om nog even voor de topicstarter duidelijk te maken :
Traag schreef op 06 december 2002 @ 11:08:

Kicken binnen 24hr worden niet op prijs gesteld, daar is het edit knopje voor uitgevonden

[ Voor 102% gewijzigd door Twynn op 06-12-2002 16:58 . Reden: Moest van die hier onder! ]

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-08 09:04

Arno

PF5A

Kicken binnen 24hr worden niet op prijs gesteld, daar is het edit knopje (Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif dus) voor uitgevonden :/

[ Voor 32% gewijzigd door Arno op 06-12-2002 11:09 ]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• enware
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
en je toetsenbord zit er wel goed in?
klepje aan de bovenkant los, toetsenbord optillen en even controleren of de aansluiting links goed zit? Desnoods even losmaken, schoonmaken met wat alcohol o.i.d. en weer vastmaken...

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:51
Als je hem via een opstartdisk in dos zet doet die het dan wel?

Verwijderd

Topicstarter
Waar zit dat klepje ergens waar het toetsenbord vast zit? Als ik weer thuis ben post ik wat pics van de laptop! Opstart disk moet ik nog testen!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het klepje gevonden en het toetsenbord omhoog gehaald. De aansluiting zit goed vast dus dat is het probleem niet. Het losmaken van de aansluiting heb ik nog niet gedaan. Met een opstart diskette kom ik niet ver omdat ik niet kan selecteren of ik de computer met Cd-rom ondersteuning wil opstarten of zonder. Dit moet je met het toetsenbord selecteren maar dit werkt dus niet! Iemand nog andere mogelijke oplossingen of tips?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die hier een oplossing voor heeft? Dus ik kan die laptop net zo goed weggooien?
Zonde van een PIII 650.

Verwijderd

Topicstarter
Sluiten maar! niemand die hier verstand van heeft!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:50

Maximus

PhD i.o.

ga eens met wat contact spray er over heen :)
heeft bij mij geholpen bij "kapoet" geheugen. Het draiid nu nog in mijn
netwerkserver :)

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

Pagina: 1