Ik wil graag een soort van progress bar maken die bij houd hoever een bestand is geupload. De upload file is een ASP klasse. Is dit mogelijk met ASP of javascript of een combinatie van beide?
Staat onderin je statusbalkje toch? 
En het is niet mogelijk imo, het is iets wat na submit begint en voor het laden van de volgende pagina, dus eigenlijk in het grote niets.
En het is niet mogelijk imo, het is iets wat na submit begint en voor het laden van de volgende pagina, dus eigenlijk in het grote niets.
[ Voor 66% gewijzigd door Gert op 06-12-2002 10:59 ]
Ja, maar ik zat te denken zou het niet mogelijk zijn om op een of andere manier een andere pagina te maken die in een popup(iframe) zit en die de filegrote om de paar seconden ophaald en deze dan vergelijkt met de totale grote van de file.
Maar ik weet niet of zoiets wel te doen is omdat zoals je al zegt het tijdens het laden van de volgende pagina moet gebeuren
Maar ik weet niet of zoiets wel te doen is omdat zoals je al zegt het tijdens het laden van de volgende pagina moet gebeuren
[google=upload progress asp]
[ Voor 49% gewijzigd door WvdWest op 06-12-2002 11:04 ]
I'm not a complete idiot - several parts are missing.
bij asp upload zit een dingie dat een progress bar moet voorstellen geloof ik...
Of dat andere component waar ik de naam even van kwijt ben.
Of dat andere component waar ik de naam even van kwijt ben.
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
WvdWest: dat zijn allemaal componenten en die wil ik niet gebruiken, omdat die dan weer op de server moeten worden geinstalleerd enz. Nu heb ik een klasse gevonden die hetzelfde doet als die componenten en dus niet geinstalleerd hoeft te worden.
Je hebt ook een pure ASP upload, wat daar alleen de nadelen van zijn moet je even op http://www.4guysfromrolla.com
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Pagina: 1