• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-02 15:59

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
Weet iemand waar je hier in Nederland een DiskOnKey 2.0 (128MB) kan aanschaffen? Ik weet dat Dynabyte een of andere DiskOnKey verkoopt, alleen niemand kan mij vertellen of dat de 2.0 is (deze ondersteund USB 2.0). Als iemand nog een verkooppunt in NL weet, let me know.

Thanks!

Verwijderd

wat voor ding is dat?

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
USB Memory Drive, netzoals de PenDrive, ThumbDrive en varianten hierop. Ik zit te twijfelen tussen een PenDrive 2.0 (128MB) en de DiskOnKey 2.0 (128MB). Het voordeel van de DiskOnKey is dat hij firmware-upgradeable is, en dat er een deel van de opslag beveiligd kan worden met een password. Deze features ben ik niet tegengekomen bij de PenDrive.

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:09

Qwerty-273

Meukposter

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
Het probleem is en blijft dat dit waarschijnlijk niet de 2.0 (USB2) versie van de DiskOnKey is. Beide versies (DiskOnKey en DiskOnKey 2.0) worden nog geleverd door M-Systems. Ik zal eens wat gaan mailen..

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:09

Qwerty-273

Meukposter

http://www.pst.nl

Levert alleen aan wederverkopers, maar misschien weten zij wel wie er de 2.0 heeft liggen ;)

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Pagina: 1