[XP - Win2kServer] CTRL-ALT-DEL in Remote Desktop

Pagina: 1
Acties:

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Ik zit nu op m'n werk achter een XP bak. Hier open ik een remote desktop connection naar m'n Windows 2000 Server PC (met Terminal Services) thuis. Ik krijg dan zo'n mooi "Press Ctrl-Alt-Delete to begin" scherm. Als ik dan Ctrl-Alt-Del in ram, krijg ik over remote desktop m'n eigen Windows XP heen met het "Lock Computer" scherm.

Ik heb "Apply Windows key combinations" op "On the remote computer" gezet in de options van Remote Desktop.

Thuis heb ik dit niet, kan gewoon vanuit XP op die bak inloggen en Ctrl-Alt-Del rammen.. Ik snap er niets meer van.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

ctrl alt end

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
WTF.. dat werkt.. maar nu snap ik nog niet waarom ik thuis wel Ctrl-Alt-Del kan doen en hier niet.. Dank iig :)

[ Voor 6% gewijzigd door Burat op 06-12-2002 09:38 ]

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:39
*krak* Ctrl-Alt-Del wordt altijd lokaal afgevangen. Logisch toch?

geeft geen inhoudelijke reacties meer

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:39
B.t.w. Dat staat waarschijnlijk ook gewoon in de RD help van XP. En er is zeker een technet/knowledgebase artikel over waarin de verschillende toetscombinaties voor bijvoorbeeld W2K TS, TSAC en XP RD staan.

geeft geen inhoudelijke reacties meer