Toon posts:

Sennheiser Rs22

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze Koptelefoon bieden ze aan bij Vogelzang voor 69 euro bij inruil van krantenknipsel waar ie instaat.
Nou heb ik zo ongeveel heel het internet afgezocht en kan die headset dus nergens anders vinden dan op de site van Vogelzang.
http://www.vogelzang.nl/nieuw/product.php?artnr=10798
Is dit een goede koptelefoon om mee te gamen enz ?
Alvast bedankt

Verwijderd

Voor gamen? Sennheiser is goed genoeg denk ik. Ik zou wel even in de winkel proberen hoe het comfort is, een uurtje of drie met een zweetding op je kop is ook maar niks.

Hmzzz, draadloos?
Ik zou voor een met draadje gaan, heb je geen last van en je weet zeker dat het je monitor niet stoort. Ik bedoel, je gaat gamen, dan loop je er toch niet mee weg :)
Tenzij je een VR cave hebt natuurlijk, in dat geval kom ik nog es bij je op bezoek.

Verwijderd

ik heb ook een draadloze sennheiser koptelefoon, de T40, totaal geen problemen mee met gamen. totaal geen storing hoor! grandioos geluid zit erin! kopen dan ding >:) :7

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Ik zie wel op het plaatje dat de oordoppen van die platte stukken schuim zijn en dat zit niet fijn als je um lang op hebt.
Ik heb zelf de RS65 die is wel een stuk duurder maar de oordoppen zijn super zacht en ze zitten echt om je oren heen waardoor je hem de hele dag op kan hebben :)

Alle proemn in n drek

• SEPP
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06-2022
Heb ook de RS65. Comfort verzekerd. Die platte doppen heb ik eerst ook gehad( zo'n gele Sennheiser) Na een uurtje had je wel last van je oren.