Ik ben heel benieuwd naar het off en online spelen van de gamers onder ons. Vaak als ik een game nieuw heb begin ik al gelijk aan het online gedeelte terwijl ik NOOIT omkijk naar single player. Wat jullie ?
Verwijderd
eerst singelplayer om te wennen
daarna online battle om meer uit je game te halen
als een spel online only is , moet het wel een heel goed spel zijn wil ik het kopen
maar singelplay is toch nog steeds belangrijker
bv. Age Of mythology
online via ESO issie zo brak , maar singleplay is geweldig , 5 dagen nonstop gespeeld 12 uur per dag. en uitgespeeld uiterraard.
maar FPS ligt het juist andersom
daar moet online gedeelte mij meer aantrekken (alhoewel doom3 hier veranderin in kan brengen)
als een spel online only is , moet het wel een heel goed spel zijn wil ik het kopen
bv. Age Of mythology
online via ESO issie zo brak , maar singleplay is geweldig , 5 dagen nonstop gespeeld 12 uur per dag. en uitgespeeld uiterraard.
daar moet online gedeelte mij meer aantrekken (alhoewel doom3 hier veranderin in kan brengen)
Offline,
Ik vind online nog steeds zuigen. Ik heb zelf wel kabel maar ik vind het gewoon saai om over het internet te spelen. Meestal zitten daar van die kereltjes die het spel 20 uur per dag spelen en ik niet. Dus word ik afgeknald waar ik bij sta.
Ik vind online nog steeds zuigen. Ik heb zelf wel kabel maar ik vind het gewoon saai om over het internet te spelen. Meestal zitten daar van die kereltjes die het spel 20 uur per dag spelen en ik niet. Dus word ik afgeknald waar ik bij sta.
PhD i.o.
Online spelen begint mij inderdaad steeds meer tegen te vallen en nu speel ik bijna alleen nog SP. Komt vooral omdat er nog geen vernieuwende opzet voor online multiplayer games is. Ik wacht eigenlijk wel op een coole MMORPG die gratis is, veel gamers trekt en NIET hack 'n slash is.
Verwijderd
online is vergelijkbaar met een lan (als je paar vrienden uitnodigt) duzz doe mij maar lan 
met 56k is online best wel triest
met 56k is online best wel triest
LOL ik speel veel HalfLife SP
(Heb bijna elke SP mod (uit)gespeeld)
En multiplayer speel ik TFC
En multiplayer speel ik TFC
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Voor mij is het wel heel verschillend. Als een game een heel mooi en sterk verhaal heeft speel ik natuurlijk eerst de single player uit. maar jah de meeste lol heb je waarschijnlijk met multiplayer. Vooral MMORPG's
. Kortom het ligt er maar net aan welke soort spellen je speelt.
Verwijderd
Speel altijd eerst ff een half uurtje offline om tewennen aan de guns of auto's of whatever en daarna lekker online fraggen , racen of whatever
.
Ik speel alle spellen bijna uitsluitend single player. Ik heb meestal een leuk verhaal nodig om me geboeit te houden. Het enige spel dat ik alleen online speel is everquest, een MMORPG. Oh en btw prophet, ik denk niet dat MMORPs ooit gratis zullen worden. De servers vragen veel onderhoud en er moeten op alle servers gamemasters online zijn, dat is niet goedkoop.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Offline. Als ik een spel online ga spelen (maakt niet uit welk) word ik altijd aan alle kanten onderuit gehaald omdat iedere server bevolkt lijkt te worden door gasten die de hele dag niets beters te doen hebben. Daarnaast zit mijn PS2 niet op het netwerk aangesloten
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
SP. Zie M@ximus voor de reden.
Ik spel wel vaak LAN met vrienden bij mij thuis, maar das gewoon stuk leuker omdat we allemaal op hetzelfde niveau zitten. en dan het liefst tourney4 uit Q3 1on1 (HEERSCH!)
Ik spel wel vaak LAN met vrienden bij mij thuis, maar das gewoon stuk leuker omdat we allemaal op hetzelfde niveau zitten. en dan het liefst tourney4 uit Q3 1on1 (HEERSCH!)
Blaat...
beide..
offline (als er verhaal inzit) voor het verhaal.
online voor t leuk..
offline (als er verhaal inzit) voor het verhaal.
online voor t leuk..
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Ik ben meestal met het offline spelen, dit om handigheid in het spel te krijgen. Als ik dat onder de knie heb dan ga ik online! ik speel nu voornamelijk CS online
Hmmm... sommige spellen alleen sp, maar sinds RTCW uit is vooral online
De uitvinding van de eeuw... vooral het mapje beach blijft mij trekken en speel het dan ook elke dag wel een keer. Lekker onderuit zittend en knallen maar!
Ben ook heel benieuwd naar UT 2003. Die schijnt grafisch heel mooi te zijn!
De uitvinding van de eeuw... vooral het mapje beach blijft mij trekken en speel het dan ook elke dag wel een keer. Lekker onderuit zittend en knallen maar!
Ben ook heel benieuwd naar UT 2003. Die schijnt grafisch heel mooi te zijn!
Verwijderd
Ik speel vooral offline, ik speel niet erg veel PC games dus als ik online kom wordt ik genadeloos afgeknald. Laat mij dan maar lekker op m'n eigen niveau spelen, much more fun. 
Bovendien vind ik mp op een console veel leuker, zie je de reactie van je tegenstander als je weer wint, terwijl je niet ziet hoe die Rus uit Moskou reageert.
Bovendien vind ik mp op een console veel leuker, zie je de reactie van je tegenstander als je weer wint, terwijl je niet ziet hoe die Rus uit Moskou reageert.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 12:19 ]
Masterlijke spellen speel ik offline uit en ondertussen of daarna online (StarCraft, WarCraft III, Renegade). De meeste spellen speel ik echter alleen offline. (Hitman II, Commandos II, Max Payne
)
Sinds ik Chello heb (Ik had Quicknet, maarja, moest over) , doe ik geen moeite meer om online te spelen, dan is de ping te hoog om ook maar 1x iemand te kunnen fraggen
El_Quedro schreef op 06 December 2002 @ 12:33:
Sinds ik Chello heb (Ik had Quicknet, maarja, moest over) , doe ik geen moeite meer om online te spelen, dan is de ping te hoog om ook maar 1x iemand te kunnen fraggen
offtopic:
quicknet ping 0wnage, altijd lekker laag, behalve als er vanuit huis geupload word 
ik speel zelf meestal eerst altijd OFFLINE en daarna fun online
online gamen is de laatste tijd niet zo leuk meer als het vroeger was... en daarnaast over LAN spelen vind ik dan altijd nog het coolste omdat je mekaar dan ook echt ziet.
Verwijderd
er zou weer eens een extreem interactieve singleplayer RPG moeten komen zoals Baldur's Gate 2... die multiplayer dingen zoals Neverwinter Nights en Dungeon Siege vind ik veel te saai!
OMFG ... hier ben ik het mee eens...Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 05:47:
eerst singelplayer om te wennen
bv. Age Of mythology
Aangezien je voor online gameplayt meestal een cd key nodig hebt, moet ik dus genoeg in een spel geinteresseerd zijn om het te kopen wil ik online gaan gamen... Vandaar dat ik quake 3 en ut 2k3 gekocht heb (beide overigens niet echt naar tevredenheid maar och)
Pagina: 1