Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

pc in meterkast inbouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 398 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik erger me al tijden aan het lawaai van m'n pc. (heb al rustiger cooler ingebouwd maar ik wil gewoon graag stilte)

Daarom zit ik erover te denken om m'n pc de meterkast die tegen mijn kamer aan zit in te bouwen. Zo is de kast mooi uit het zicht en heb ik geen last van lawaai.

Ik heb al een draadloos toetsenbord + muis, eigenlijk hoeft er vanuit de meterkast alleen een usb hubje + monitor kabel en een adio kabel te lopen.

Zijn er beperkingen voor de lengte van een monitor kabel en usb kabel? de afstand bureau / pc is ongeveer 3.5 meter.

Heeft iemand nog tips hierover of dingen waar ik op moet letten?

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 00:20

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Eh, hoe ga je de cd's erin stoppen? Enneh, wordt dat niet veel te warm? lijkt me wel als het een afgesloten kastje is. Maareh wat lengte betreft, ik denk dat het enige waar je mee zit je monitor kabel is, die kunnen niet zo heel veel hebben ivm. magnetische storing enzo. Maar je kan het proberen. Ik denk niet dat je dan een fatsoenlijk beeld hebt. Voor audio maakt het niet uit. Ik heb hier zelf ook 10 meter audio kabel liggen en dat wil ook prima.

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Topicstarter
cd's erin stoppen is geen probleem. Dat komt bijna niet voor. Wel es een cd branden maar dan kan ik zo even naar de meterkast lopen en de cd erin doen. Wat betreft lengte van monitor kabel. Zijn er geen dure afgeschremde kabels van b.v. 3 meter? dat zou voor mij al genoeg zijn. (is hier verschil voor tft/crt schermen (geen dvi ingang bij m'n tft))

Verwijderd

Voor cd's heb je altijd nog van die kastjes waarmee je interne cd-roms extern kunt maken (die maken ook wel weer geluid maar goed het is iets).
Verder is het inderdaad het beeld wat storing kan krijgen.

Ik zou zeggen probeer het gewoon eens en dan merk je vanzelf of het werk.

Verwijderd

Kan je niet gewoon geluids dempende matten erin doen
want als er een keer de fik in je pc vliegt, kan je je meterkast welvergeten :P

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02:20
Je hebt verleng sets voor al die shit. Zal je alleen voor usb nog een kabel moeten regelen maar die doet 3,5 meter ook wel. Pas vanaf 5 meter wordt het volgensmij tricky met monitor en of USB.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Niet je usb..die kan wel een stukkie langer..maar ik weet niet hoe dat met de monitorkabel zit.

Verwijderd

Hmm kheb flinke problemen gehad met videoverleng kabels...wazig tot helemaal bijna geen beeld meer...
ligt volgens mij ook aan je videokaart want toen der tijd deed ie ut wel oke met me 3dfx 3000 kaartje maar toen in naar me Gforce GTS ging moest die kabel er tussen uit...

Daar in tegen heb ik zeer goede ervaring met usb verleng kabel die kan je wel tot heel wat meters aan mekaar knopen zonder mot...

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Monitor kabels zijn fragiel, probeer zo kort mogelijk te houden, anders kans op storingen!

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Ik maak vaak gebruik van een monitorverlengkabel (plm. 3 meter), is geen enkel probleem. Waarom probeer je het niet even ? Kost nier meer dan €5-€10.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Verwijderd

Houd er wel rekening mee dat er boetes bestaan voor het onrechtmatig plaatsen van gevaarlijke obstakels/apparatuur in de meterkast - en dat je niet bevoegd ben (ook al is het JOUW koophuis) om wijzigingen in de meterkast aan te brengen...

Kabels voor monitoren/toetsenbord etc kun je tot 3-5 meter nog wel mee klooien - daarboven wordt het exponenteel steeds erger/lelijker/waziger/grotere timingsproblemen...

Je kunt beter je PC stiller maken door de koeling efficienter uit voeren zodat minder actief (met fans/bewegende delen/herrie) gekoeld hoeft te worden...

Ook zou je kunnen denken aan een kast in een kast principe - desnoods met eigen aanvoer van lucht vanuit een andere ruimte/buiten...

• Vaguh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 23:04
aanvoer van eigen lucht? gaan we een airco bouwen ? cewl!!! vertel ffies hoe :p

Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is. Don't read

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb ook eens een langere monitor kabel geprobeer 2,75 meter maar bij mij flipte het beeld de hele tijd. Waarom schaf je geen water cooling aan, of wil er gewoon niet zo veel aan uitgeven :)

Verwijderd

jups, monitor kabels "normale" moet je geen langere nemen, dan gaat het beeld echt flippen ja.. Of je moet een Ferfiet kabel nemen, deze zijn wel erg storingvrij :)

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 10:12
Langer dan 5 meter voor je monitor kan wel. Maar neem dan wel een afgeschermde kabel. Die zijn wat duurder, maar anders heb je van die irritante "echo" in je beeld..

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Verwijderd

Topicstarter
ik ga wel even een dure monitor verlengkabel proberen. Ik moet alleen even een plateau in de meterkast bouwen van hout zodat het stevig staat. Ook over de warmteontwikkeling moet ik nadenken. De meterkast is wel een afgesloten geheel ik zou eventueel een fan ergens moeten plaatsen (bovenin de meterkast naar de gang) om wat lucht cirkulatie te krijgen.

• KO
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2023

KO

Mijn pc staat ook in de meterkast. Een monitor + usb kabel van 5 meter geven geen problemen. Het draadloos logitech keyboard+muis werken ook perfect.

Yesterday Is History. Today Is A Gift. Tomorrow Is Mystery

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:44

Croga

The Unreasonable Man

Even kort over de monitor kabel....

Ik gebruik zelf een KVM switch. De goedkoopste die ik kon vinden (nog geen 100 Euro inclusief kabels). Daar zit 1 kabel bij van 3 meter.

Mijn monitor zit dus inderdaad zo'n 5 meter kabel van mijn PC verwijderd (3 meter naar KVM switch, daarna nog standaard monitor kabel). Dit lever geen enkel verlies van beeldkwaliteit op! (in ieder geval niet dat ík kan zien, en zo slecht zijn mijn ogen nou ook weer niet).

Ofwel: Je monitor kabel verlengen met 3 meter mag geen probleem zijn.

Aan de andere kant moet ik mij ook bij de anderen aansluiten: Je PC stiller maken door effectievere koeling levert waarschijnlijk betere én veiligere resultaten op. Ik heb zelf mijn dual-P3 server uitgevoerd met een stapel super-stille Papst ventilatoren, en 2 stuks Zalman CPU coolers die door 1 12Cm papst beblazen worden. Alleen de fans in de voeding zijn nog hoorbaar, en dat vooral door de enorme hoeveelheid luchtverplaatsing (toch ook maar eens 2 stuks papst voor bestellen denk ik........)

• Qwerty-273
  • Nu online

Qwerty-273

Meukposter

Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 04:26:
Houd er wel rekening mee dat er boetes bestaan voor het onrechtmatig plaatsen van gevaarlijke obstakels/apparatuur in de meterkast - en dat je niet bevoegd ben (ook al is het JOUW koophuis) om wijzigingen in de meterkast aan te brengen...

Je mag dus niet zomaar gaan knutselen met je electrische deel van je meterkast ;) je stoppen enzovoorts. (als je de voorwaarden van je energie bedrijf goed doorleest mag daar alleen een erkende electro monteur aan knutselen. Wat er verder in die kast zit daar mag je als bewoner alles over zeggen. Dus een pc er in mag. AL zou ik het helemaal vol stoppen met roze olifantjes. Dat mag :+

En om terug te komen op het topic. Opzich zou het moeten gaan. een lengte van 3 tot 3,5 meter is voor een VGA kabel gewoon haalbaar. Echter als je een beetje zwakke videokaart hebt is het misschien een idee om er een versterker tussen te zetten (of als alternatief een hele goedkope KVM switch, die VGA en de rest doorstuurd) zijn niet zo duur dus dan zit je zo ie zo goed.

En voor de paar keer dat je een cd moet wisselen of branden even de meter kast open en klaar ben je ;)

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
my 2 cents:

monitor hier verlengt met een conrad kabel van 1.5 meter ofzo. Levert een 'schaduwbeeld' op. Dus je hebt bijvoorbeeld nog een heel licht zichtbare muiscursor schuin onder je muis enzo. Ook een paar vage lijnen in het beeld. Niet echt heel storend voor m'n pa, ik zou dat wel vinden.

met een hamer past alles

• Plaagje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 15:40

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Mijn vader heeft zelf ook proberen te verlengen (zonder eerst aan iemand te vragen)
Heeft hij een monitor kabel gekocht van 20 M (dit werkt zowat zonder storingen, al zit hij wel alleen in Windows, en Word acces enz.)

Alleen toen had hij ook 2 PS2 kabels gekocht van 20M, maar dat werkte niet echt :) dus heeft hij de kabel over tot iemand met een Idee komt,
USB hebben we ook geprobeerd (met versterkers ertussen), maar dan moet je de USB kabel er pas instoppen als Win XP is opgestart anders werkt het niet:S)

Maar ik zou zeggen als het maar 2.5 meter is dan zou je best wel je VGA kabel kunnen verlengen, en PS2 en USB met 1 versterker zou volgens mij ook moeten lukken...

Eichelijk hetzelfde als de rest zegt...

Flying High!

• marksanne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12-2023
ik gebruik voor mijn AV HomeTheatertje een dubbel-afgeschermde ferriet ontstoorde high-quality VGA kabel van 20 meter. ook een S-video kabel in dezelfde hoge kwaliteit van die lengte. Beiden zijn aangesloten op mijn DVD/LD/S-VHS & Laptop en aan de andere kant een LCD projector en zonder enig kwaliteitsverlies (en ik ben een super-zeikerd!). Ik heb ook met hoge kwaliteit kabels van 'normale' lengte (1 of 2 meter) vergeleken en daar kon ik geen verschil in ontdekken. Waarschijnlijk is er wel verschil meetbaar, maar oke. Die paar meter van jou mag dus (mits een serieuze kwaliteit VGA kabel gebruikt) geen enkel probleem zijn!

Verwijderd

Wat je ook kunt doen is je PC in een gewone kast zetten.
Koop desnoods een passende kast bij een bouwmarkt, en zet die in je computerkamer.

Die kast van binnen helemaal bekleden met noppenschuim; ook de deur.
Maak een afvoerkanaal (van binnen bekleed met tandenschuim) in de achterwand van de kast voor afvoer van warme lucht, en onderin een kanaal voor aanvoer van koellucht. Dit dempt het geluid naar buiten.
Zet je PC op een dempend rubbermatje op de bovenplaat van het inlaatkanaal.
Zet in het afvoerkanaal een grote langzaam draaiende ventilator: lekker stil.
Ik weet niet of een (rook-)glazen deur ook genoeg dempt: dan zou je wel zicht houden op je PC.

Doorsnede.
Poging met Ascii
|. |.........|. |
|. |.........|. |
|. |...PC...|. | deur
|. |.........|. |
|. |______|. |
|. |______|_|
|___________ <--- luchtkanaal (in)

Misschien past een PC wel onderin je kleren-hangkast.
Met een stille ventilator en een 12cm harmonica-afvoerslang voor de broodnodige koeling.
Je kleren dempen ook geluid. :)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de mooie ascii tekening!
hmmm ik heb er nog even over nagedacht maar ik blijf toch bij de meterkast, het is gewoon een ideale plek, uit het zicht en het gehoor, toch makkelijk te bereiken.
Kleding kast valt af want dan is hij nog te horen.

het past ook wel in de trend van toekomst (home automation systems) een centrale computer in het huis die alles kan regelen. Binnenkort eerst maar even een digicam kopen zodat ik alle werkzaamheden kan documenteren.
Misschien in de toekomst nog een ander tft scherm er bij en toetsenbord + muis in een andere kamer aangesloten op hetzelfde systeem? :9~ (= onzinnig ik weet het)

Is toch supergaaf alleen een tft schermpje + draadloos toetsenbord en muis + IFR ontvanger aangesloten op het tft scherm (usb)?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 13:26 ]

• Nightcrawler28
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-10 22:58
[quote]Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 04:26:

quote]

daar heb je gelijk in. Ik heb NEN gestudeerd en het is inderaad verboden om maar iets in je meterkast te bouwen. Alleen wordt er niet veel aan gedaan als de nuon het ziet hoor. Je moet wel ten alle tijden de zekeringenhouders,hoofdschakelaar ect vrijhouden!

] systeem spec's

• JER00N
  • Niet online
voor bijna alle kabels (intern en extern) zijn wel verlengsnoeren te vinden, alleen zijn die meestal niet zo lang. :)

• Joepho
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

Over USB kabels....

Om goede sinialen te hebben om de 5 meter een versterker (ik heb 5 meterkabels + versterker bij KPN gevonden) het lukt wel met 8m usb maar daarna wil het niet meer. (ik heb met 8.2 meter geprobeerd en dat wou niet) maar met 8 meter gaat het al wel heel langzaam

• Tittysmack
  • Laatst online: 22-11 19:14

Tittysmack

"no comment"

1 dingetje, joue draadloze muis en toetsenbord gaan met infrarood niet echt door de muur heen zeg maar.....

Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 28-11 14:44

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Tittysmack schreef op 06 december 2002 @ 18:29:
1 dingetje, joue draadloze muis en toetsenbord gaan met infrarood niet echt door de muur heen zeg maar.....
Gelukkig dan maar dat hij ook geen infrarood toetsenbord heeft, als ik zijn specs zie.

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Goed idee hoor, warmte zal wel meevallen lijkt me , anders sluit je gewoon even 120mm fans aan die lucht de meterkast uitzuigen?

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

• Firestormer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 07:36
je moet eens zoeken bij bedrijven waar ze die kvm switchen verkoopen
die hebben vast ook wel van die kastjes waar je alles in kan pluggen en dat er dan een lange kabel aanzit en nog een kastje ofzo

• Ruidasilva
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Ruidasilva

Funky & Creative

Bij ons in de meterkast thuis, zit ook de watermeter.......
Je raad het al, het is er dus echt super vochtig !!!!!

Ik weet niet of dit bij jou ook het geval is, ik zou er maar ffe op letten, want vocht en elektronica schijnt niet samen te gaan......

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!

Verwijderd

20meter monitorkabel zal geen probleem zijn...

Verwijderd

Topicstarter
Ruidasilva schreef op 06 December 2002 @ 18:59:
Bij ons in de meterkast thuis, zit ook de watermeter.......
Je raad het al, het is er dus echt super vochtig !!!!!

Ik weet niet of dit bij jou ook het geval is, ik zou er maar ffe op letten, want vocht en elektronica schijnt niet samen te gaan......
Bij mij in de meterkast zit ook de watermeter maar het is er kurk droog.
Er komt gewoon koud water naar binnen dus er is geen last van condens op de buizen.

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:35

WouterG

Dit is geen ondertitel

Bij ons op het werk hadden ze een beeldscherm+toetsenbord&muis met behulp van een KVm switchs zo'n 20 meter verder gezet. Dit werkte zonder problemen, ik heb er vaak genoeg achter gezeten. Ik weet niet wat voor kabels ze hebben gebruikt maar ik ga ervan uit dat het gewoon standaart kabels waren.

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:51
Voor monitorkabels: even google, maar dan naar verlengkabels voor beamers etc. dat zijn vaak de bedrijven voor heel veel meters en geen storingen.

Verwijderd

Topicstarter
het is gelukt de monitor staat in de meterkast, heb een dure monitor verleng kabel van 5 meter aangeschaft. Het is nu doodstil. (alleen m'n tft scherm zoemt een beetje)
wat ik me nog af zit te vragen is het volgende: ik heb geen last van schaduw beelden volgens mij. Alleen bij sommige grijze achtergronden zie ik wel een beetje streepjes zo schuin lopen. Ik heb wel een HQ kabel maar er zit niet zo'n ferriet ding op. Je kunt die er los op zetten maar weet iemand of dat ook helpt?

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 12:59

LauPro

Prof Mierenneuke®

onkl schreef op 06 December 2002 @ 23:55:
Voor monitorkabels: even google, maar dan naar verlengkabels voor beamers etc. dat zijn vaak de bedrijven voor heel veel meters en geen storingen.
Dat ligt er maar net aan. De meeste (huidige) beamers kunnen maximaal op 'flutresoluties' zoals 1024x768* of nog erger: 800x600*. Bovendien hebben beamers meestal ook geen 100 Hz-signaal oid. Bij ons op school is de kabel van een beamer ruim 30 meter verlengt en het is redelijk beeld bij de resolutie van 800x600*.

Ik erger bij overigens ook aan het lawaai maar ik heb gewoon een radio erbij aan staan. Dan stoort het echt niet meer hor. Er was een aantal jaar geleden een ICT-bedrijf dat alle systemen had zó uitgerust dat ze niet te horen waren; wat bleek? De werknemers konden niet werken omdat het zo stil was :o. Ik waarschuw je maar alvast ;)

* px

[ Voor 3% gewijzigd door LauPro op 07-12-2002 22:51 ]

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:02
Hmm.. de betere verlengkabel werkt. Gewoon kijken: is de kabel dunner dan die je nu hebt, niet doen, issie dikker dan ist bijna altijd goed. Meter of 3 is niet echt een probleem, alleen die dunne crapkabeltjes kosten je scherpte en helderheid.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• chaser
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:43

chaser

Wat nightcrawler zegt klopt

Ik heb dat namelijk nagevraagd
Zolang de energiemaatschappij en de brandweer overal bij kan is er geen probleem

Bij mij zit in de meterkast naast de gebruikele dingen
tv verdeelversteker en kabels
telefooncentrale en kabels
netwerkkabels (switch staat boven)
netwerkserver staat boven de meterkast in een kast onder de zoldertrap

Uiteraard mogen er geen brandbare spullen gestald/gebruikt worden
Bijvoorbeeld:Je komt bij iemand die een klein huisje heeft en die gebruikt de meterkast als opslag voor zijn verf-terpentine enzovoort :(

I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.

Verwijderd

daar heb je gelijk in. Ik heb NEN gestudeerd en het is inderdaad verboden om maar iets in je meterkast te bouwen. [...]
Sterker nog:

Verzekeringsmaatschappijen kunnen weigeren dekking te geven etc. (geldt overigens al voor plaatsing van allerlei materialen, niet alleen electrische apparaten zoals PC's). Kan dus een duur geintje worden...

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Gaat best lukken hoor met dat toetsenbord en muis. Ik heb m'n pc op zolder staan en als ik beneden op de bg grond ga staan kan ik ook nog perfect m'n pc bedienen. En die vga kabel zal ook over 3,5 zekers te weten werken. Geen enkel signaal-verlies of je moet een baud-kabel hebben. Ik heb ze wel eens langer gehad. (20m) 8)

Verwijderd

Onze meterkast staat vol met zooi. Nog nooit wat van gehoord.

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11 14:35

EXX

EXtended eXchange

Bij mij thuis zit de gasleiding / gasmeter ook in de meterkast. Lijkt me niet zo ideaal indien de PC in de fik zou gaan...

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• pierre-oord
  • Laatst online: 25-11 17:45
Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 12:28:
Onze meterkast staat vol met zooi. Nog nooit wat van gehoord.
nou bij ons komt ook nooit de meterkast-politie langs, bij jullie wel? :+

en ja, mooi berghok he :P

Monitor verlengkabel: slechte ervaringen mee. Met 1 van 3 meter ging ik lichtjes m´n muisaanwijzer dubbel zien, en bij iemand anders werden letters D U I D E L I J K voorzien van schaduw... Op mijn school hebben we in een lokaal zo´n projector aan een computer gekoppeld. Die projector hangt helemaal aan het plafond. Er zit een versterker aan de uitgang van de computer, die splitst zich in 2x monitor uitgang waarvan 1 naar projector. Ik weet niet of die kastjes duur zijn, maar wel een idee. Kun je aardig wat meter ver gaan :9

[ Voor 67% gewijzigd door pierre-oord op 18-12-2002 21:12 . Reden: ik poste gelijk na quote... ]

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 21:22
Als je een goede kabel gebruikt is dat geen enkel probleem

dus niet die dunne gladde kabel met aangespoten connectors
Afbeeldingslocatie: http://www.winchesterofficesupplies.com/EB984518.GIF
maar die dikke zwarte kable met groeven en metalen connectors
Afbeeldingslocatie: http://www.globalvideoconf.com/VGA%20Ca6.gif

Ik heb ze zelf tot 7.5 meter gebruikt, geen enkel probleem

maar bij die witte kabels kreeg ik bij een stukje van 1.5m naar een kvm switch al last van ghosting

[ Voor 22% gewijzigd door Sine op 18-12-2002 22:48 ]

Repareren doe je zo.

Pagina: 1