Toon posts:

Mandrake 9.0 "fat 32 file's naar linux" intelli werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oke het volgende ik ben totaal nieuw met mandrake en gnome 2.0
dus doe rustig met me...
ik ben al sinds vannochtend opzoek naar een oplossing voor het probleem dat ik mijn mp3tjes die op een fat32 disk staan gewoon in linux te kunnen beluisteren of verplaatsen...maar ze moeten ook nog bereikbaar blijven in een windows omgeving
en als 2e doet me scroll ut niet van me MS intelli 3.0 muisje...en had ook veel moeite met installeren...maarr dat is uit eindelijk wel gelukt alleen werkt de scroll niet..

in iedergeval al bedankt voor de hulp

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 00:41 ]

Verwijderd

Dit zijn beide problemen die je met wat gericht zoeken wel op GoT kunt vinden. De muis is een kwesitie van je XF86Config(-4) aanpassen en het benaderen van je mp3's kan met samba.

Over je muis heb ik http://www.linux-mandrake...arter.html/harddrake.html kunnen vinden, een paar pagina;s verder wordt changing your mouse besproken.

Het mounten van samba shares is te vinden op GoT. Je zult duidelijker moeten zijn in je post voor wat betreft foutmeldingen en dergelijke. Ook is het tonen van je configuratiefiles handig. Anders wordt helpen zo lastig.

Lees onderstaand draadje eens door en probeer het nog eens opnieuw als dat nodig mocht zijn. Let wel dat je post in overeenstemming is met richtlijnen die in onderstaand draadje staan.

[rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]

Dit topic is gesloten.