Toon posts:

17 inch flatpanel?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik was de laatste tijd bezig om me wat te verdiepen in de flatpanels omdat ik er toch wel eentje op korte termijn wil gaan aanschaffen...
Daarbij zocht ik ook naar wat reviews van flatpanels op tweakers.net, maar de laatste review/vergelijking was van "maandag 13 november 2000" en is dus totaal niet meer up to date :/
Nou vroeg ik me af weet iemand een site waar goede reviews staan van 17 inch flatpanels? Of ervaringen met 17 inch flatpanels?
Het gaat mij vooral om een aantal specs van die schermen, die ik minimaal wil hebben:
Resolutie: 1280x1024
Response tijd: zo laag mogelijk (zodat ik ook nog af en toe kan gamen en films kijken :) )
Kleurdiepte: 24 bit
Prijs: lager dan 700 euro
Ik heb al flink zitten googlen maar het lukt me dus niet om een goede vergelijking te vinden, vooral die responsetijd is moeilijk te vinden, die wordt vaak niet vermeld...please als iemand me kan helpen zou ik heel blij zijn :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Met Google is echt wel een boel te vinden, vraag me af welke zoektermen jij gebruikt..

En anders kan je nog op de sites van fabrikanten een monitor zoeken die aan je eisen voldoet en daar een review van lezen.

[google=17 lcd + review]
[google=17 tft + review]

Dit topic is gesloten.