.... Ik weet het ook niet
De FOP38 (met 7000 RPM, 38 CFM Delta fan) is te koop bij Narwal voor f 69,00.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
'The Final Word:
Molex: NO WAY. (sorry Molex)
Gold Orb: Cool, got a good cooler and some cash left over. Party!!!
Alpha: You gotta love it, the "old standby". Best thing is, if you get tired of it, you can use it as a weapon.
ArctiCooler: Probably our choice for the Best overall unit. Jeez, just wish you could find a place to buy one.
Global Win FOP38: Surely for the Hard|Core Hard|OCPer. I know MANY of you will end up with this bad boy. Just keep your cat away from it.'
Heb ik toch liever geen herrie, en een schamper 1*C verschil...
(http://www.hardocp.com/reviews/cooling/s37arndup/index4.html)
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
De GlobalWin FOP38 koelde ook beter dan de Alpha in een review op HardOCP.
De FOP38 (met 7000 RPM, 38 CFM Delta fan) is te koop bij Narwal voor f 69,00.[/quote]Ik kan die FOP32 niet terug vinden op de website van Narwal
Verwijderd
Gewoon ff mailen.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
zeg als een alpha heatsink perse een lawaaige delta nodig heeft om goed te koelen, en een arcticooler niet, dan is de arctic toch beter of wat?Op dinsdag 07 november 2000 10:48 schreef The Dude het volgende:
K leer eens lezen!!!!!!! De alpha die getest worden zijn in combinatie met brakke fans. Alleen OC-shop.nl verkoopt ze met de Delta fans welke stukken beter zijn waardoor de Alpha's gewoon goed koelen.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Je kunt hem wel gewoon bestellen bij Narwal. Als ze hem dan Binnen krijgen informeren ze je meteen.
Die-hard Brexiteer
jah okay maar dies GROOOOOTOp vrijdag 24 november 2000 14:49 schreef BeyondHorizon het volgende:
Ikzelf heb nog de voorganger van de Arcticooler ( Arctic Circle ) en das goei spul en stil ook.
Die-hard Brexiteer
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Verwijderd
ik heb me suf gezocht in zowel nederland als op internet, maar niemand heeft ze.
waar kan ik 1 kopen
alvast bedankt voor de reactie.
ja jou zoek ik...je loopt me wel fijn te pagen, maar ik ken natuurlijk niks terugzeggen als je icq nummer maar half leesbaar is en ook je meel er niet staat slimpieOp vrijdag 24 november 2000 15:33 schreef yo681 het volgende:
waar hebben jullie de artic cooler vandaan??
ik heb me suf gezocht in zowel nederland als op internet, maar niemand heeft ze.
waar kan ik 1 kopen
alvast bedankt voor de reactie.
ik heb ze gekocht van een mede tweaker die er vorige week een aantal uit de states heeft maegenomen
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
eerst korte begeltje onder de lipjes haken dan voorzichtig de cooler recht op je core zetten PAS OP DAT JE HEM NIET OVER HET RANDJE VAN JE CORE SCHANIERT !!!! dan andere beugeltje met behulp van schroevendraaier eronder klikkenOp vrijdag 24 november 2000 15:18 schreef afterburn het volgende:
Ik heb die articooler dus ook, maar voorlopig ligt ie nog op mn bureau, aangezien ik em nog met geen mogelijkheid op mn K7T Pro krijg. Heeft iemand nog tips om dat ding te monteren zonder dat mn Athlon om zeep geholpen word???
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
want ik w8 nog steeds op mijn fop38 die ik bij narwal had besteld.
Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!