Ingaande op de kritieken; allemaal terecht ! Excuses voor de verwarring; deze mod is NIET AF ! ik wilde jullie deze stage van het bouwen alleen niet onthouden. sorry.
wat Q en A :
Ik was afgelopen weekend op de zéér geslaagde X-Life XMASS lan in Wijchen, en heb daar de hele lan de bak aangehad. Ook na uren uptime leechen en gamen werd de CPU maar 38 en het mobo 32 C. De dubbelle toevoer van frisse (...) buitenlucht direct op de CPU is IMHO een geslaagd gegeven ( wat ik tot nu toe al in AL mijn mods heb toegepast. Geluidnivo is zeer laag, ze draaien denk ik beide nog geen 3000 rpm. De CCFL zit er al in, in een plexi beschermbuisje tegen de achterwand. Alleen -effe- aansluiten. In de fans zitten standaard al 2 flikkerende blauwe LEDs, welke ik met wat dremel gepruts heb aangepast. Bij een straalde ze recht naar boven, nu 90 graden gekanteld en stralen ze richting de plexi fan bladen. De andere heb ik de LED doorvoer naar onder toe gefrot en daar stralen ze nu recht naar beneden toe, deze wil ik nog vervangen door HighPower LEDS.
De plexi haal ik allemaal bij mijn "hof-leverancier" Daemen Kunstoffen in Geleen. Het probleem met de DVD is dat hij stuit aan tegen het mobo ligt, maar ik zit met een idee in me hoofd om hem te switchen met een van de 2 HD's die erop liggen. Die zijn korter, en de uitstekende DVD speler zou dan in theorie naar binnen boven het mobo uitkomen. pffff.... nog werk genoeg mensen! ( en dan heb ik t nog niet eens over de nieuwe mod waar ik al mee begonnen was....
Keep on Modding !