Ik speel svcd's af op een Hiteker BI-810-E met films die ik gedowload heb. Het ziet er allemaal prachtig uit, maar bij iets snellere bewegingen zie je het beeld soms heel even stil houden. Is dit een normaal verschijnsel, en zo nee, wat kan ik daar aan doen?
je DVD speler kan het gewoon neit lezen :0
Welke cds en welke cd brander hebje ? en hoe snel brand je ze ?
Welke cds en welke cd brander hebje ? en hoe snel brand je ze ?
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Ik gebruik rewriteables van diverse merken en de Plextor 12/10/32A op 4x speed, daar is volgens mij niets mis mee....
Bekijk ze anders eens vanaf je harde schijf (dus direct van het gedownloadde bestand). Check of daar ook diezelfde fouten in zitten. Mogelijk zit het in het bestand zelf en heeft het totaal geen barst te maken met het branden of het lezen door je Hiteker.Rocketman schreef op 05 december 2002 @ 23:09:
Ik speel svcd's af op een Hiteker BI-810-E met films die ik gedowload heb. Het ziet er allemaal prachtig uit, maar bij iets snellere bewegingen zie je het beeld soms heel even stil houden. Is dit een normaal verschijnsel, en zo nee, wat kan ik daar aan doen?
Verder wil ik je even wijzen dat dit een topic is dat een beetje op 'the edge' ligt.
Je spreekt niet over het soort films; maar ik ontkom niet geheel aan het idee dat je hier met warez-achtige zaken bezig bent.
[ Voor 16% gewijzigd door WFvN op 06-12-2002 00:13 ]
warez of niet, ik neem aan dat de films backups zijn die hij gedownload heeft omdat hij niet genoeg kracht heeft in zijn pc om zelf zijn in de winkel gekochte dvd's te backuppen
als hij hier nee op antwoord dan istie pas illegaal bezig
als hij hier nee op antwoord dan istie pas illegaal bezig
De originele bestanden hebben deze verschijnselen niet, dus het moet iets te maken hebben met de verwerking naar MPEG 2 of de weergave daarvan met mijn mooie nieuwe Hiteker.wfvn schreef op 06 December 2002 @ 00:12:
[...]
Bekijk ze anders eens vanaf je harde schijf (dus direct van het gedownloadde bestand). Check of daar ook diezelfde fouten in zitten. Mogelijk zit het in het bestand zelf en heeft het totaal geen barst te maken met het branden of het lezen door je Hiteker.
Verder wil ik je even wijzen dat dit een topic is dat een beetje op 'the edge' ligt.
Je spreekt niet over het soort films; maar ik ontkom niet geheel aan het idee dat je hier met warez-achtige zaken bezig bent.
De filmbestanden haal ik trouwens van Kazaa, en zolang de rechter daar geen duidelijke uitspraken over heeft gedaan is er volgens mij niets aan de hand.
Verwijderd
Als ik mijn (zelfgemaakte) svcd's langzamer (1x) brand dan krijg ik ze zonder haperingen op mijn tv. Als ik ze op 4x speed brand heb ik veel meer last van haperingen
Ik heb een daewoo speler
Ik heb een daewoo speler
Expirimenteer eens met de bovengenoemde tips (bitrate lager, andere CD's, lagere brandsnelheid). Kijk ook eens op www.vcdhelp.com, op deze site kan je de mogelijkheden van bijna elke DVD-speler nakijken....
Persoonlijk denk ik dat het aan de bitrate ligt !
Persoonlijk denk ik dat het aan de bitrate ligt !
If you don't succeed at first, redefine succes.
Pagina: 1