Toon posts:

Moet iiyama geaard zijn ?

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een A901HT gekocht :):):):):):):):):):):):)
Maar moet die geaard zijn? Ik dacht dat ik zoiets ooit heb gelezen in een forum.

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb de mijne bijna een jaar niet aan een geaard stopcontact gehad, en dat werkte prima. Maar het is natuurlijk met al je apparatuur beter als je het aardt.

Verwijderd

kan je ook makkelijk zelf doen als je geen geaard stopcontact hebt en toch wilt aarden , dan neem je een aardklem en aardedraad , die maak je vast aan de aarde connectoren op de aansluiting van de stekkerdoos voor bijv. je comp en die kabel trek je naar de verwarming toe en klem erop .... eerst oppervlak beetje opschuren zodat ie goed contact maakt met metaal en klaar zijt gij ;)

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Aan de verwarming aarden is niet heel erg netjes enzo, ik slaap zelf bijvoorbeeld tegen een verwarming aan, en nee ook je waterleiding niet gaan gebruiken :).

Verwijderd

Topicstarter
okay thanks.Het hoeft dus niet geaard te zijn !

Verwijderd

waarom denk je dat er een geaarde stekker aan je monitor hangt.

Verwijderd

aarden is altijd belangrijk!!
ik heb een keer mijn versterker verneukt omdat ik mijn compu niet geaard had!

Verwijderd

Als je 'm geaard hebt is dat een extra zekerheid tegen kortsluiting enzo...dus aard 'm nou maar gewoon :)

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:33
Ik had ook geen aarde op zolder, dus heb ik een lange geaarde kabel gelegd naar het dichtstbijzijnde stopcontact en heb nu wel aarde:)

Verwijderd

Topicstarter
oke aarden dus ! Pc maar meteen ook maar ff doen :)

THanks
Pagina: 1