Internet Telefonie

Pagina: 1
Acties:

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Eindelijk een topic dat echt on-topic is :)

Ik woon tegenwoordig in de States en bel uiteraard regelmatig naar Nederland. Vanuit Nederland kun je voor 1 eurocent per minuut naar de VS bellen maar vanuit de VS is het veel duurder. Het goedkoopst wat ik heb gevonden is 8 cent per minuut met een kleine abonnements prijs van $3.95 per maand of 12 dollarcent per minuut zonder abonnementskosten. Ik gebruik de laatste.

Nu heb ik zelf nooit iets gedaan met internet en telefonie. Ik kan vrij goedkoop even een headset halen, en wellicht via internet gaan bellen. Ik wil dan niet van die 10-minuten-gratis zooi maar liever iets waar ik gewoon altijd mee kan bellen en zolang als ik wil tegen een mooie prijs :)

Weet iemand programma's/abonnementen/tarieven van dit soort belmethoden? Ik ben dus op zoek voor van de USA NAAR NL, niet andersom.....

Thanks.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:17
offtopic:
Got wordt steeds internationaler :)

Back to on topic :P, goed, er zijn van die lan programma's waar mee je met elkaar kan praten. Microsoft heeft ooit is zo'n headset gemaakt met basis ding, en daar zat software bij om gratis te kunenn praten :). MSN zou je ook gratiskunnen doen via microfoon :?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Termi, ik denk niet dat Maartena dit bedoelt. Ik denk dat hij bedoelt om dus van internet naar een gewoon toestel kan bellen.

Bij mijn weten kan je hier bij msn ook een account op nemen wat dit mogelijk maakt.
De prijzen hiervan weet ik niet, dat zou je even moeten kijken. :)

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-08 09:22

cue

Gewoon gaan Counterstriken :)

Kan je tijdens het bellen ook nog spelletje spelen tegen elkaar :D