Topic over pingen mailadres

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het topic

Email adres "Pingen"

is zojuist gesloten, echter vraag ik mij af waarom? Er lijkt een aanzet tot een interessante discussie te komen en offtopic is t niet, wellicht een verkeerd forum, maar om het topic dan meteen te sluiten :?

T is overigens niet mijn topic, maar ik vindt t wel interessant, als het namelijk zo is dat (zoals ik al voor de mod schrijf :) ) de webspace af te leiden is uit t mailadres zie ik mogelijkheden om een verificatie in te bouwen in een php script waar een emailadres moet worden ingevoerd, ik had graag deze discussie willen starten maar die mogelijkheid is nu dus de kop in gedrukt.

Voor de duidelijkheid, van mij hoeft t topic niet weer open, echter zie ik vaker snel een slotje komen, waarom moet er een slotje op zo'n topic? het topic sterft toch van zelf uit :? of moet straks de hele GoT database op slot ofzo ...

Nou ik ben benieuwd naar de reacties, verder top forum ga zo door :D

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Email het desbetreffende modje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Er hadden nog 30 reacties met als strekking 'het kan niet' bijgekund.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<
Dat zegt meer dan genoeg :)

(Ik zal wel te laat zijn :P)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
justmental schreef op 05 December 2002 @ 22:35:
Er hadden nog 30 reacties met als strekking 'het kan niet' bijgekund.
Maar daar waren er toch nog geen van :?

Mod mailen doe ik niet omdat ik niet "beroep" wil aantekenen, het is zijn besluit, maar ik vindt t zonde van zo'n topic.
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<
Dat zegt meer dan genoeg

(Ik zal wel te laat zijn )
Ken ik weet ik, maar t is mijn topic niet en ik wil graag mijn mening uiten, mailen naar een mod komt mij nogal over als een dooddoener, ik wil graag de meningEN van anderen weten, niet alleen die van een selecte groep mods.

[ Voor 38% gewijzigd door itsme op 05-12-2002 22:38 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 13:10
Mja, het leuke is dus dat het in sommige gevallen wel kan. Sommige mailservers geven een foutmelding bij een niet bestaan emailadres, zodra je een RCPT TO stuurt zal hij dan meteen de foutmelding geven. Ik weet alleen niet of dat bij @home ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
MikeN schreef op 05 december 2002 @ 22:39:
Mja, het leuke is dus dat het in sommige gevallen wel kan. Sommige mailservers geven een foutmelding bij een niet bestaan emailadres, zodra je een RCPT TO stuurt zal hij dan meteen de foutmelding geven. Ik weet alleen niet of dat bij @home ook zo is.
Mja, t is niet mijn bedoeling dat topic hier verder voort te zetten, maar t geeft natuurlijk wel weer een extra dimensie aan t slotje, hoe was de mod ineens expert genoeg om te weten dat dit nergens toe kon leiden? Dat had t dus wel (en heeft t ergens ook.

Maarja ... wie ben ik ... laten we maar weer ophouden, in elk geval bedankt voor t reageren / lezen ...

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 13:10
Het ging ook vooral om de extra dimensie. Volgens mij is dit btw al vaak genoeg langs gekomen, dus het slotje blijft terecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
MikeN schreef op 05 december 2002 @ 22:46:
Het ging ook vooral om de extra dimensie. Volgens mij is dit btw al vaak genoeg langs gekomen, dus het slotje blijft terecht ;)
Dan miste dat in de sluitpost van de mod ;)

Maar maakt niet uit, bedankt voor t posten, misschien kan ik nog wat met die reactie van jouw en daar :D in elk geval heb ik mn kennis weer kunnen verrijken, en wellicht kan ik daar iets mee, thuis of op t werk (al moet ik deze uren wel als overwerk boeken dan :+ )

Nothing to see here

Pagina: 1