Het topic
Email adres "Pingen"
is zojuist gesloten, echter vraag ik mij af waarom? Er lijkt een aanzet tot een interessante discussie te komen en offtopic is t niet, wellicht een verkeerd forum, maar om het topic dan meteen te sluiten
T is overigens niet mijn topic, maar ik vindt t wel interessant, als het namelijk zo is dat (zoals ik al voor de mod schrijf
) de webspace af te leiden is uit t mailadres zie ik mogelijkheden om een verificatie in te bouwen in een php script waar een emailadres moet worden ingevoerd, ik had graag deze discussie willen starten maar die mogelijkheid is nu dus de kop in gedrukt.
Voor de duidelijkheid, van mij hoeft t topic niet weer open, echter zie ik vaker snel een slotje komen, waarom moet er een slotje op zo'n topic? het topic sterft toch van zelf uit
of moet straks de hele GoT database op slot ofzo ...
Nou ik ben benieuwd naar de reacties, verder top forum ga zo door
Email adres "Pingen"
is zojuist gesloten, echter vraag ik mij af waarom? Er lijkt een aanzet tot een interessante discussie te komen en offtopic is t niet, wellicht een verkeerd forum, maar om het topic dan meteen te sluiten
T is overigens niet mijn topic, maar ik vindt t wel interessant, als het namelijk zo is dat (zoals ik al voor de mod schrijf
Voor de duidelijkheid, van mij hoeft t topic niet weer open, echter zie ik vaker snel een slotje komen, waarom moet er een slotje op zo'n topic? het topic sterft toch van zelf uit
Nou ik ben benieuwd naar de reacties, verder top forum ga zo door
Nothing to see here