Eax van Creative (audigy2) en Terratec(6fireLT)

Pagina: 1
Acties:

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Ik zit nu heel erg in dilemma. De reviews wordt ik niet echt wijzer van. Velen hier op got zeggen dat de terratec 6fire veel helderder klinkt dan de audigy... maar ook de 2 ? In ieder geval.. 1 ding is zeker.. de Creative audigy 2 player heeft geen hardwarematige a3d. De terratec heeft wel a3d en ook netzoals creative eax 1.0 en 2.0. Is het verschil tussen de eax kwaliteit van audigy2 en de kwaliteit van 6firelt zeer groot ? (dus lijkt me dat creative beter in eax is...) Of valt dat wel mee ? Iemand deze beide kaarten al eens gebruikt en conclusie getrokken ?
(of kan iemand me zeggen waar ik hierop een antwoord kan vinden, search hebbik gebruikt!!!!!)

4015Wp west (Dordrecht)

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
nouja.. kheb een audigy2 gekocht :D klinkt goed hor, en het leuk was dat hij voor een audigy 1 was aangeslagen, weer 42 euro korting :D

4015Wp west (Dordrecht)

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tutti-frutti schreef op 07 december 2002 @ 14:10:
nouja.. kheb een audigy2 gekocht :D klinkt goed hor, en het leuk was dat hij voor een audigy 1 was aangeslagen, weer 42 euro korting :D
WWW.HANSANDERS.NL |:(

[ Voor 24% gewijzigd door jadjong op 07-12-2002 14:32 ]

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:45

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

jadjong schreef op 07 december 2002 @ 14:26:
[...]

Ik zou hem maar gauw achter glas zetten want een Creative kaart met A3D is zeeer zeldzaam.
Hou nou een Terratec gekocht ;(
:? Hij heeft juist vermeld dat de Creative kaart geen A3D heeft. |:(

He who controls the Spice, controls the Universe.