Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand enig idee of er ook Memorysticks zijn die groter zijn dan 128 MB? Ik kan ze namelijk niet vinden... En zo niet, waarom is dat dan :/ Ik zou graag een Memorystick van 256 MB willen hebben bijvoorbeeld...

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2025
Pas geleden iets gelezen over 128mb stick.

De reden waarom ze er zo lang niet waren (of nog steeds niet zijn) zal wel met de architectuur van dat ding te maken hebben. Die nieuwe telefoon van sony-ericsson de P800 gaat over een soort van duo stick beschikken dacht ik,is niet compatible, maar ze kiezen niet voor niets voor die oplossing, het orginele ontwerp zal wel zn beperkingen hebben

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Nee, ze zijn er nog niet.
Ja, er waren plannen om grotere uit te brengen, maar dat was een half jaar geleden toen ik het las.
En nu zijn er andere ontwikkelingen aan de gang. Memorysticks die 2x zo klein zijn qua formaat.

Oftewel 1+1+1= Sony geeft liever geld uit aan ontwikkelen van nieuwe technologien= daarom koop ik geen Sony cams.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik heb hier 128 MB sticks liggen en 256 MB schijnt al gesignaleerd te zijn, ik heb foto's gezien maar weet niet zeker of ze echt zijn. Ze kunnen tegenwoordig veel te veel met photoshop...

Verwijderd

Topicstarter
Fairy schreef op 05 December 2002 @ 22:07:
Ik heb hier 128 MB sticks liggen en 256 MB schijnt al gesignaleerd te zijn, ik heb foto's gezien maar weet niet zeker of ze echt zijn. Ze kunnen tegenwoordig veel te veel met photoshop...
Ja, wel balen hoor... Nou, als je ze toevallig eens tegenkomt... denk aan mij! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hehe... vraag me in de 1e plaats af of dit echt is... en in de 2e plaats.... wat zijn de rembours kosten vanuit Rusland.... LOL

En wat ook vreemd is... waarom staan ze wel op zo'n foute russische site en niet op de site van Sony....

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 22:23 ]

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Die cijfers 256 zien er wel verdacht veel scherper uit :)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-01 12:18
Klopt niet. Iemand op dpreview heeft het geprobeerd te bestellen, maar als je de pagina's gaat vertalen die daarop volgen, kom je op een melding uit die iets betekende als dat het ding nog niet leverbaar was of zoiets...
Soort van hoax dus...

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-02 21:09

ReLight

echo("What Now ? !")

De audiokey van Packerd bell Mp3 player/storage bevat een default 32 MB , en heeft geintergreerd mem chip /stick slot voor MMC en SD tot 512 Mb

Werkt goed. prijs bij dixons is 98 Euro. De mem uitbreiding is los daarvan natuurlijk, maar op HCC was 64Mb Secure Digital al voor 48 Euro. :)

http://www.packardbell.nl/products/node1349.asp

[ Voor 11% gewijzigd door ReLight op 06-12-2002 10:03 . Reden: aanvulling. ]

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

• The-Source
  • Laatst online: 03-03 10:47
ReLight schreef op 06 December 2002 @ 10:02:
De audiokey van Packerd bell Mp3 player/storage bevat een default 32 MB , en heeft geintergreerd mem chip /stick slot voor MMC en SD tot 512 Mb

Werkt goed. prijs bij dixons is 98 Euro. De mem uitbreiding is los daarvan natuurlijk, maar op HCC was 64Mb Secure Digital al voor 48 Euro. :)

http://www.packardbell.nl/products/node1349.asp
Het gaat hier om memory stick en niet SD geheugen kaartjes |:(

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• ReLight
  • Laatst online: 24-02 21:09

ReLight

echo("What Now ? !")

klaasbram schreef op 06 december 2002 @ 11:06:
[...]

Het gaat hier om memory stick en niet SD geheugen kaartjes |:(
Dit Apparaatje is beide , Ik kreeg de indruk dat het om memory Keys, usb, verder ging. O-) mon Excuus.

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik ben er uit. Het schijnt dat ze WEL komen :)
Zie hier: http://www.dpreview.com/n...082801memorysticknews.asp

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:11

Aidix

Geluidspietlut

Helaas staat op memorystick.org toch echt nergens dat dat inderdaad zo is. De roadmap is offline omdat hij "busy updating" is.

Oldskool memsticks hebben gewoon een max van 128MB omdat Sony in al haar wijsheid besloot dat dat voldoende was. Per volgend jaar wordt daarom de MS Duo door uw strot gedouwd omdat daar die beperking niet op zit. Het overnemen van een bestaande 'mini card' standaard was ondenkbaar, omdat op memorysticks natuurlijk ook nog de vrijheidsbeperkende "magicgate" technologie zit.

Verwijderd

Ze gaan wel komen (waarschijnlijk). Ze zouden er in december zijn (256 en 512). Eind 2003 zou de 1 GB komen.
Ik hoop eigenlijk dat ze vertraging hebben omdat ze besloten hebben ze sneller proberen te maken :x Alle sites zitten daar altijd zo op in te hameren.

Er is idd een 256 MB stick in de omloop, maar dit is een alternatieve oplossing, dit zijn namelijk 2 128MB sticks in een. Om de tweede 128 aan te spreken moet je een schakelaartje op de stick omzetten, of je moest hem omdraaien ofzo, kweet het niet meer precies :)

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:11

Aidix

Geluidspietlut

Die ging via een schakelaartje...
Als ze 'gaan komen' waarom lees je er dan nergens iets over, los van wat vluchtige geruchten.

• SuperKneus
  • Laatst online: 03-03 15:49
Ik heb nog ff gezocht op een andere site, www.cliesource.com ik kwam daar een site tegen waar wel degelijk foto's staan. Het blijkt dan om de memory stick pro te gaan.

Ga naar www.sonystyle.com en type links bovenin de search msx in. Dan kom je uiteindelijk op de site link is niet te plaatsen

Edit:
Heb nog een site gevonden
http://news.com.com/2100-1040-977004.html

[ Voor 13% gewijzigd door SuperKneus op 09-01-2003 07:26 ]

Verwijderd

Yup, ze staan nu idd op de sonysite...bwegh, magicgate!!!! hopelijk gaattie niet zeiken over mp3tjes zonder copyright

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-01 11:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 08:48:
Yup, ze staan nu idd op de sonysite...bwegh, magicgate!!!! hopelijk gaattie niet zeiken over mp3tjes zonder copyright
dat is toch dezelfde technologie als die ze gebruikt hebben voor de memory cards van de ps2?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• MrC4u
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-02 19:20
Volgens mij is het helemaal niet rendabel om het FAT12 bestandssysteem te gebruiken bij meer dan 40MB laatstaan 256MB, vooral aangezien sommige bestandjes (in mijn geval een clie sj30) zo klein zijn, dat er maar een heel klein deel van een cluster gevuld wordt met echte data.

..: De 3 H's van Microsoft: Herhalen, Herstarten en Herinstalleren :..

Verwijderd

Dell gaat ze als het goed is wel leveren B)

• SuperKneus
  • Laatst online: 03-03 15:49
Sorry bedoel je dat dell, memory sticks gaat leveren???
Zou wel mooi zijn want dan kan ik ze lekker goedkoop krijgen

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:26

Richard

Kuru Kuru Kururin

20*350ZO45°

Pagina: 1