Verwijderd

Topicstarter
Je hoord hem tijdens het opladen zoemen, en als hij aangeeft dat de telefoon vol is is het maar de vraag of dit zo is. En ook geeft hij steeds aan dat de telefoon vol is en toch springt hij op een gegeven moment uit. Dit alles komt omdat hij waterschade heeft opgelopen.

Wie kan me helpen en weet wat ik er aan kan doen of weet hoe ik de accu buiten de telefoon om kan opladen???

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:56
Buiten de telefoon gaat niet :), misschien is een accu van een iemand anders met de 33xx lenen :? Die van mij zoemt soms ook eff , en stop dan met dan, als ie vol is :).

Verwijderd

Topicstarter
Heb al een andere accu en andere lader geprobeerd maar dat was het niet. iemand nog een ander idee?

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ff printplaatje van je foon bekijken hoe erg de schade is, water vinden telefoons niet leuk dus ik zou eerst ff erachter proberen te komen of t wel de batterij is die t probleem geeft

Verwijderd

contactjes van accu en telefoon misschien vuil, ff goed schoon maken,bv licht schuren

Verwijderd

of nieuwe gsm kopen, heb ookal water in de gsm gehad, gsm werkte terug maar een paar weekjes later was hij total-loss. de 3310 of 3330 is tegenwoordig heel goedkoop dus dat valt mee
Pagina: 1