-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Heb je je kabel al eens doorgemeten?
Als 1 draad van je SVHS kabel kapot is dan krijg je ook zwartwit beeld. De kleur en beeld informatie gaan namelijk apart naar de TV.
Ik eb het een keer gehad bij een kennis, die dacht op een beurs een leuke kabel gekocht te hebben maar daar bleken al meteen draadbreuken in te zitten.
Het kan ook zijn dat je aansluiting op je notebook kapot is. JE zou een SVHS->Composiet stekkertje kunnen proberen en dan het composiet naar je TV sturen.
Als 1 draad van je SVHS kabel kapot is dan krijg je ook zwartwit beeld. De kleur en beeld informatie gaan namelijk apart naar de TV.
Ik eb het een keer gehad bij een kennis, die dacht op een beurs een leuke kabel gekocht te hebben maar daar bleken al meteen draadbreuken in te zitten.
Het kan ook zijn dat je aansluiting op je notebook kapot is. JE zou een SVHS->Composiet stekkertje kunnen proberen en dan het composiet naar je TV sturen.
Senile! Senile Oekaki
dat heb ik net geprobeerd, svhs -> coax -> coax tv_bas_ schreef op 05 december 2002 @ 22:18:
Heb je je kabel al eens doorgemeten?
ook zwart wit
de kabel is goed, geleend van vriend waar hij wel werkt, ook andere kabels werken niet. misschien iemand ander idee
software als tvtool voor een ATi chip ???
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
is er echt niemand die bijvoorbeeld ook een Compaq Evo n160 notebook heeft, of een andere notebook met ATi chip waar het wel mee werkt.
Of iemand die gewoon een oplossing weet,
of een alternatief voor TVtool, een proggie wat wel ATi chip's ondersteund
niemand, iemand, niemand ?
Of iemand die gewoon een oplossing weet,
of een alternatief voor TVtool, een proggie wat wel ATi chip's ondersteund
niemand, iemand, niemand ?
Pagina: 1