tvout notebook EvoN160 zwartWit, alles al geprobeerd

Pagina: 1
Acties:

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Evo N160C.
Video chip: Mobility Radeon M6-P 8mb DDR-ram

Ik wil de tv-out ervan gebruiken. Achter op de evo zit een svhs output.

Ik heb een svhs -> svhs kabel, en deze sluit ik op zo'n blok aan. Dit blok doe ik in de scart van de TV.

Ik heb, meerder tv's geprobeerd, altijd zwart/wit (waarbij met mijn hollywood/viperv550/geforce4mx wel kleur op te krijgen is)

Ook met andere kabel die ik anders altijd gebruik, svhs-> coax** -> scart, en svhs -> scart (verrotte markt kabel :| )

(**-hierbij gebruik ik koppelstukjes gekregen bij mijn hollywood,viperV550 en Geforce4, geen werkt voor de Evo notebook, altijd zwart wit)

Instelling,
NTSC werkt niet
Pal b-c-g en andere werken niet
Saturnation maakt niet uit
Flicker filter maakt niet uit
TV staat op goede zender, nergens anders beeld op.
Siemens en Phlips tv, zoals ik al eerder met andere kaarten wel kleur.

TVtool ondersteund mijn video chipset uit dit notebook niet.

Weet iemand voor mij AUB een oplossing.

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

Verwijderd

heropend na mailwisseling.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Heb je je kabel al eens doorgemeten?

Als 1 draad van je SVHS kabel kapot is dan krijg je ook zwartwit beeld. De kleur en beeld informatie gaan namelijk apart naar de TV.
Ik eb het een keer gehad bij een kennis, die dacht op een beurs een leuke kabel gekocht te hebben maar daar bleken al meteen draadbreuken in te zitten.

Het kan ook zijn dat je aansluiting op je notebook kapot is. JE zou een SVHS->Composiet stekkertje kunnen proberen en dan het composiet naar je TV sturen.

Senile! Senile Oekaki

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
_bas_ schreef op 05 december 2002 @ 22:18:
Heb je je kabel al eens doorgemeten?

Als 1 draad van je SVHS kabel kapot is dan krijg je ook zwartwit beeld. De kleur en beeld informatie gaan namelijk apart naar de TV.
Ik eb het een keer gehad bij een kennis, die dacht op een beurs een leuke kabel gekocht te hebben maar daar bleken al meteen draadbreuken in te zitten.

Het kan ook zijn dat je aansluiting op je notebook kapot is. JE zou een SVHS->Composiet stekkertje kunnen proberen en dan het composiet naar je TV sturen.
dat heb ik net geprobeerd, svhs -> coax -> coax tv

ook zwart wit :|

de kabel is goed, geleend van vriend waar hij wel werkt, ook andere kabels werken niet. misschien iemand ander idee

software als tvtool voor een ATi chip ???

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
is er echt niemand die bijvoorbeeld ook een Compaq Evo n160 notebook heeft, of een andere notebook met ATi chip waar het wel mee werkt.

Of iemand die gewoon een oplossing weet,

of een alternatief voor TVtool, een proggie wat wel ATi chip's ondersteund :|

niemand, iemand, niemand ?

Pagina: 1