Toon posts:

[bf1942] internet connectie probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik ongeveer 30 minuten heb gespeeld dan krijg ik de awaiting connection in beeld en na ongeveer 10 seconde wordt ik uit de server geketst en zit ik in het servers scherm in het bf menu.
Soms is het zelfs zo dat mijn gehele internet verbinding weg is en er na een tiental seconde weer is.
Ik speel gewoon op de EA servers en heb het bij elke server.
Ik heb bf al opnieuw geinstaleert en gebruik de nieuwste patch (1.2)
Tijdens de eerste 30 min (tijd verschild soms 10 minuten soms 40) kan ik bijna vlekkeloos spelen (dus zonder lag)
Het heeft voorheen wel gewerkt maar laatste tijd dus dit probleem wat ik met patch 1.1 ook heb ondervonden.

Specs:
Amd athlon 1400mhz
256ddr geheugen
40gb maxtor hdd
geforce 2 gts
terratec dmx fire 1024 geluidskaart
windows xp service pack 1
cpu = NIET overgeklokt

@home kabel internet met een com21 modem
Ik zie op mijn hub trouwens dat er verbinding blijft maar er wordt niks doorgezonden naar mijn pc.

Ik heb de nieuwste detonator drivers van nvidia.com en de nieuwste geluidskaart drivers.
Heb de search al gebruikt
Hopelijk is dit wel genoeg informatie...!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 20:30 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

De ethernet kaart zit goed aan gedrukt in de PC... Er zit geen breuk in een kabel (UTP kabel), de UTP connector is nog wel goed (als de draad+connector veel beweegt kunnen er draden in de connector los gaan zitten of kunnen er breuken in de kabel zelf gaan zitten).

Heb je dit probleem ook met andere spellen...

Verwijderd

Topicstarter
White Dust schreef op 05 december 2002 @ 20:58:
De ethernet kaart zit goed aan gedrukt in de PC... Er zit geen breuk in een kabel (UTP kabel), de UTP connector is nog wel goed (als de draad+connector veel beweegt kunnen er draden in de connector los gaan zitten of kunnen er breuken in de kabel zelf gaan zitten).

Heb je dit probleem ook met andere spellen...
heb het geloof ik niet met andere spellen.
Ik heb een andere kabel gebruikt en een andere aansluiting in de hub
mijn netwerkkaart zit goed aangedrukt, heb al zelfs een andere gebruikt.

Verwijderd

Ik heb het ook altijd met de official servers terwijl ik op elke andere server geen last heb, dus ik speel niet meer op de EA servers zijn zat betere en veel leukere servers :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 23:11:
Ik heb het ook altijd met de official servers terwijl ik op elke andere server geen last heb, dus ik speel niet meer op de EA servers zijn zat betere en veel leukere servers :)
op andere servers heb ik het nog steeds, ik kan niet langer als 30 minuten spelen :(

Verwijderd

Topicstarter
Niemand??? die dit probleem ook heeft???

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-02 16:27
Ehm, weet het niet hoor, maar kan het geen overflow zijn? Gaat ie voordat ie eruit knalt erg laggen?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Verwijderd

Topicstarter
Kwartjuh schreef op 24 December 2002 @ 18:21:
Ehm, weet het niet hoor, maar kan het geen overflow zijn? Gaat ie voordat ie eruit knalt erg laggen?
nee, van het een op het andere moment krijg ik dat awaiting connection schermpje en dan na 10 seconde lig ik eruit

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 18:22 ]

Pagina: 1