Toon posts:

Koolance Exos ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej iedereen is lees al een tijdje over die complete Koolance Exos kit maar kan hem nergens in Nederland vinden weet iemand waar ik hem krijgen kan???

En hoe doet zoiets het in vergelijking met normale zelfbouwkitjes als je er ongeveer zelfde bedrag voor uitgeeft?

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 16:51
koop een klax gold errug goede kwaliteit voor ond zelfde prijs van die exos ;)

Verwijderd

Topicstarter
THNX ik zal eens eventjes rond gaan kijken waar ik hem kan vinden en voor hoeveel

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Sorry dat ik nog op dit stuk reageer, maar de Exos met een normale interne waterkit vergelijken is vergelijken van appels met peren.

De Exos is volgens mij de enige in zijn soort als het gaat om prefab externe waterkoelingskits. Tuurlijk, je kunt hem zelf bouwen, maar zo strak als deze zul je hem zelf niet krijgen. Alleen die prijs he... ;)

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025
idd, ik vindt hem errug strak en ik zou hem ook graag willen hebben maarja, budget he.
Ik, als armzalig tweakertje in 2vwo :+ ken dat niet betalen. (of wil dat niet...)

Ik denk dat ik dan maar de poseidon ga.

301SQN

Verwijderd

Ik ben er ook heel lang op zoek naar: dit bedrijf heeft hem wel, maar is in Duitsland gevestigd:
http://www.pc-cooling.de/

Verwijderd

Topicstarter
Cool dat ie te verkrijgen is. Maar DAMN die prijs die is wel iets teveel. Ongeveer een 100€ meer als ik maximaal wou uitgeven dus ik ga maar voor de losse componenten.

Verwijderd

Moet je nagaan, er wordt ook geen cpu blok meegeleverd ;)

Verwijderd

Hier is tie ook te krijgen (incl CPU blok)

http://shop.freezinghardw...oel=2&Main_ID=&Shop_Car=2

ff verkeerd geleze 8)7 , maar hier kan je dus wel die kast kope :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 18:04 ]

Verwijderd

dat ding heb ik ook al gevonden maar ik heb er mijn twijfels over, kent iemand anders een alternatief ?

Verwijderd

Nee is geen ander alternatief,
mycom is retailer, verwachten het product eind december, twijfelachtig of ze het willen opnemen in assortiment
xxlcases.nl twijfelt ook om het product op te nemen in het assortiment omdat een koolance kast goedkoper is dan die aparte module
en bas computers is als groothandelaar ook retailer van die dingen, daar heb ik geen zicht op, moet je opgenomen zijn in klantenbestand...
Pagina: 1