Verschil Thoroughbred A en B?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Topicstarter
Het schijnt zo te zijn dat op de nieuwe nForce2 mobo's je je cpu niet meer hoeft te unlocken, en dat je de multiplier vanuit je bios kunt aanpassen. Je moet dan echter wel een Athlon Thorougbred B cpu hebben.....wat is precies het vercshil met een Thoroughbred A? En hoe weet je welke je hebt?

Verwijderd

t-bred zowiezo unlocked...dus met je nforce2 boardje fsb op 166 en MP de lucht en have fun....t-breds vanaf week35 zijn interessant voor OC (zie de stepping 02** (**---> 2 sterretjes staan voor de weekcode, 0242 is helemaal leuk)....lees ook andere forums over 1800+xp OC-ing...staat genoeg info.

Verwijderd

Heb me laten vertellen dat de A versie heter wordt dan de B en dat ze slecht overklokbaar zijn.

Verwijderd

dat dacht ik nou ook....d0h

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Topicstarter
In een uitgebreide test van nForce2 mobo's op www.Anandtech.com staat dat de "A' versie eerst unlocked moet worden en de "B' versie niet, vandaar mijn vraag.

Verwijderd

The MSI K7N2-L is yet another motherboard that is able to unlock factory locked Thoroughbred-B processors
Ik lees daar echt wat anders, en voorzover ik begrepen heb hier en daar zijn de lage T'breds A juist wel unlocked

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zoek :? www.tweakers.net :? www.amd.com :?

Zie ook dit slotje Thoroughbred A of B? :)

En jawel, hier komt óók een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.