Toon posts:

[DiVx]Afspelen op dvd speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik laatst een home cinema set van JVC gekocht.. nu hoorde ik dat een vriend van mij dat hij een CDtje had gebrand met een gedownloade film en deze heeft hij bekeken op zijn dvd speler..

Is dit nou mogelijk, ik weet (zag ik op de HCC) dat er Divx dvd spelers zijn die dat kunnen, maar kunnen de huidige DVD spelers ook niet al Divx afspelen..

Verwijderd

welke type heb je?

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Is dit nou mogelijk, ik weet (zag ik op de HCC) dat er Divx dvd spelers zijn die dat kunnen, maar kunnen de huidige DVD spelers ook niet al Divx afspelen..
Dat kunnen ze niet. Ze kunnen meestal wel (S)VCD afspelen.

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:37

mokumouse

LOLstoel User

volgens mij niet, omdat de codec niet ingebakken zit voor divx in een DVDspeler, behalve die er speciaal voor zijn gemaakt, zoals die ene op de HCC

Blaat...

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
nee dat kan een jvc niet.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ondersteunde systemen: DVD-Video, CD, SVCD, VCD, CD-R/RW, MP3 (CD-R/RW)
Das duidelijk ;)
Als ie DIVX kon spelen stond het er echt wel bij.

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-02 20:44
Er zijn idd weinig dvd spelers die Divx af kunnen spelen. Alleen Revoy heeft er eentje. Jouw JVC kan in ieder geval geen divx afspelen, m,aar waarschijnlijk wel VCD.

Verwijderd

kan dus niet afspelen

http://www.vcdhelp.com/dv...bmit=Search&Search=Search

en anders probeer je het toch een keer :s

Verwijderd

ik heb de voorloper van deze :) allthans typenummer is volgens mij hetzelfde echter de boxen die ik heb zijn anders en mijn specs zijn hoger van volume...

maar om ontopic te blijven

het is of VCD of SVCD geweest wat die gedownload gebrand en afgespeeld heeft....

Verwijderd

Topicstarter
kun je van DIVX VCD maken, of gaat er dan veel kwaliteit verloren of wordt het bestand te groot?

Verwijderd

kan makkelijk al genoeg topics over anders lees effe op www.vcdhelp.com

en ja er is kwaliteit verschil

• Drazzic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03-2025
Kan hij wel.. gewoon Divx omzetten naar .mpg (heb je convertors voor) en dan fikken als een VCD met nero. Er in en kijken maar!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

Drazzic schreef op 05 December 2002 @ 23:04:
Kan hij wel.. gewoon Divx omzetten naar .mpg (heb je convertors voor) en dan fikken als een VCD met nero. Er in en kijken maar!
duncanvdlinden reageerde op het feit dat hij wel/niet DIVX af kan spelen. een divx naar VCD omzetten is geen divx kijken maar vcd ;)

Gregor van Egdom Krekr

Pagina: 1