HCCNet ergernis

Pagina: 1
Acties:

• Bertus | IA
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-03-2009

Bertus | IA

member of pienie

Topicstarter
Klein stukje voorgeschiedenis:

Op 2 Oktober kan ik mij via de webside van HCCNet aanmelden voor een ADSL verbinding.
Ik doe dit in de veronderstelling binnen enkele weken de beschikking over ADSL te hebben.
Mijn aanvraag wordt tot 13 November in de wacht gezet en op 25 November is mijn aansluiting technisch in orde gemaakt.
Op het moment van dit schijven heb ik echter nog geen modem en splitter ontvangen en dus nog niet de beschikking over ADSL.

Maar nu komt het, de laatste weken is HCCNet aan het stunten met gratis modems een aansluitkosten ( op de HCCdagen en op de webside ).
De korting komt neer op ongeveer 170 Euro.
Ik kom hier niet meer voor in aanmerking omdat de aanvraag voor 16 November is gedaan.
Dit gaat er bij mij niet in ik wordt gelokt met een voorinschrijving moet vervolgens meer dan 2 maanden wachten en val nu buiten elke korting.
Voor de duidelijkheid was mijn aansluiting wel binnen enkele weken in orde gemaakt dan had ik gereageerd met jammer maar helaas. :(

Mijn vraag aan jullie ben ik nu zo kortzichting, en hebben meerdere deze ervaring met HCCNet.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Over ervaringen met hccnet kan ik niet meepraten.
Ik kan je wel meegeven dat je zoiezo 3 tot 6 weken moet wachten totdat je pakket binnen is vanaf het punt dat je lijn technisch gereed is.

Dat je op 2 Oktober een voorbestelling heb gedaan, houd niet in dat er op dat moment geleverd kan worden. Het kan dan ook zijn dat binnen korte duur je centrale pas gereed is voor adsl, dus als pas op 15 November jou centrale gereed was dan heb je nu echt niks om over te klagen.

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-07 10:41
Mijn ervaring met HCCnet is wat dat betreft wel ok. Ik weet het niet zeker, maar er staat me iets bij van dat ik iets soortgelijks had meegemaakt en dat ze toen wel enigszins 'forthcoming' waren. Dit kan echter ook ergens anders geweest, dus ik weet het niet zeker

Ik kan je maar één ding aanraden: een nette, kalme brief richting de 'directie' en dan zeggen dat het gebrek aan meewerking op dit gebied 'teleurstellend' is. En dat je erg teleurgesteld bent in ze dat ze zo weinig coulant zijn en dat je ervaringen met een vorige provider wel heel wat anders waren. Gewoon volhouden, je hebt mi gewoon recht op dat geld

En anders probeer je je aanvraag gewoon in te trekken en vraag je het opnieuw aan..

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Bertus | IA

Bertus | IA

member of pienie

Topicstarter
[quote]Arthur schreef op 05 December 2002 @ 19:03:
Mijn ervaring met HCCnet is wat dat betreft wel ok. Ik weet het niet zeker, maar er staat me iets bij van dat ik iets soortgelijks had meegemaakt en dat ze toen wel enigszins 'forthcoming' waren. Dit kan echter ook ergens anders geweest, dus ik weet het niet zeker

In dit geval waren ze dusdanig "forthcoming"dat de aanmeldingsdatum om voor de korting in aanmerking te komen van 22 Novenber naar 16 November opgeschoven is , maar hier val ik dus buiten.

• Attilla
Bertus | IA schreef op 05 December 2002 @ 19:14:
In dit geval waren ze dusdanig "forthcoming"dat de aanmeldingsdatum om voor de korting in aanmerking te komen van 22 Novenber naar 16 November opgeschoven is , maar hier val ik dus buiten.
Ik snap dat dit best "lullig" bij jou kan overkomen.
Je moet echter dit soort zaken ook van de provider zijn kant bekijken.

Hun hebben een kortingsdeal gemaakt die ging op 22 November in en voor die mensen die er nog een week voor zitten geven ze dat ook nog mee. Maar ze kunnen dan natuurlijk blijven schuiven met de datum totdat ze iedereen die ooit adsl heeft aangevraagt korting hebben gegeven.

De provider maakt afspraken met in dit geval Kpn voor deze korting dat is de 2de reden dat dit zo is. Maargoed, jij heb je keuze gemaakt van de bestelling op het moment dat je de prijs zag. Je kan je er dus wel rood en blauw aan ergeren, maar je kan het alleen maar zien als mooi meegenomen en mocht het niet zo zijn ... tjah je had er toch niet op gerekent.

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-08 20:42
[Airwolf] schreef op 05 december 2002 @ 18:50:
Over ervaringen met hccnet kan ik niet meepraten.
Ik kan je wel meegeven dat je zoiezo 3 tot 6 weken moet wachten totdat je pakket binnen is vanaf het punt dat je lijn technisch gereed is.
Daar ben ik het niet mee eens. vanaf het punt dat de lijn technisch gereed is duurt het gem. +- 2 dagen voordat je pakket binnen is.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Bertus | IA

Bertus | IA

member of pienie

Topicstarter
[quote][Airwolf] schreef op 05 december 2002 @ 19:25:
[...]

Ik snap dat dit best "lullig" bij jou kan overkomen.
Je moet echter dit soort zaken ook van de provider zijn kant bekijken.

Hun hebben een kortingsdeal gemaakt die ging op 22 November in en voor die mensen die er nog een week voor zitten geven ze dat ook nog mee. Maar ze kunnen dan natuurlijk blijven schuiven met de datum totdat ze iedereen die ooit adsl heeft aangevraagt korting hebben gegeven.

Ik schrijf ook, had ik een werkende ADSL verbinding gehad dan was het jammer maar helaas geweest.
Je gaat een week later ook niet terug naar je hardware leverancier als de prijs zakt van het product dat je hebt gekocht.
In dit geval ben ik gelokt met een voorinschrijving in de veronderstelling snel ADSL te hebben.
Maar nu duurt het wachten lang en komen er aanbiedingen terwijl het product nog niet geleverd is en dat is zuur.

• Attilla
Tonnetje schreef op 05 December 2002 @ 19:43:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens. vanaf het punt dat de lijn technisch gereed is duurt het gem. +- 2 dagen voordat je pakket binnen is.
Je heb gelijk sorry. |:(
Het duurt gemiddeld 3 -6 weken voor de complete aflevering, ff door elkaar gehaald.
Bertus | IA schreef op 05 December 2002 @ 20:15:
Ik schrijf ook, had ik een werkende ADSL verbinding gehad dan was het jammer maar helaas geweest.
Je gaat een week later ook niet terug naar je hardware leverancier als de prijs zakt van het product dat je hebt gekocht.
In dit geval ben ik gelokt met een voorinschrijving in de veronderstelling snel ADSL te hebben.
Maar nu duurt het wachten lang en komen er aanbiedingen terwijl het product nog niet geleverd is en dat is zuur.
Die actie gaat om inschrijf tijd.
Daarbij maakt het toch niet uit of jou verbinding werkende is of niet ?

Die voorinschrijving is dus voor het feit dat jou telefooncentrale nog niet gereed is, als jij je direct had ingeschreven wanneer je centrale gereed was (normaal altijd de 1e van de maand) dan had je ook niet in aanmerking gekomen.

Het is dus (naar mijn mening) een beetje zeuren op een korting waar je totaal geen recht op heb. Als het nou om 1 dag ging, dan had ik zoiets gehad van ... mja je heb wel gelijk.

offtopic:
Probeer je quotes even goed te maken, als iemand jou bericht dan weer wil quoten gaat dit wat makkelijker. Een quote dient te beginnen met [quote] en te eindigen met [/quote]

[ Voor 65% gewijzigd door Attilla op 05-12-2002 20:27 . Reden: Typo ]

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 17:33

JT

VETAK y0

Mijn ervaring met HCCnet is zeer goed. Na de bestelling duurde het 2 weken voordat ik m'n pakket kreeg...ik aansluiten en er zat een brief bij waarin stond dat ik pas na een week kon inloggen. Ik denk 'toch ff proberen' en ja hoor, ik kon gewoon inloggen :D Online, 2 weken na de bestelling waar sommigen bij andere providers al 2 maanden zaten te wachten :D

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1