Toon posts:

Novita drivers Dynaflat 19"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een idee waar ik de drivers voor een Novita dynaflat 19" (80453) kan vinden? Heb al 'n tijd gezocht, maar het enige wat in de buurt komt is een vaag installatieprogramma voor Hansol Mazellan monitors.

Of anders een suggestie voor een alternatieve driver?

Much obliged...

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Je kan wellicht de standaard drivers gebruiken met Hztool. Dan kan je iig de refresh rates goed instellen. Wat zou je nog meer willen doen met de driver(er zit toch geen USB voet bij ofzo?)?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

Topicstarter
wcduck schreef op 05 December 2002 @ 18:57:
Je kan wellicht de standaard drivers gebruiken met Hztool. Dan kan je iig de refresh rates goed instellen. Wat zou je nog meer willen doen met de driver(er zit toch geen USB voet bij ofzo?)?
Nee, dat klopt, maar hij zou tussen de 95hz en 120hz moeten kunnen draaien, waar ik nu niet boven de 85 uitkom. Maar goed, als dat op te lossen is met Hztool, moeite van het proberen waard.. thx..

Edit: Hmm, zie net dat Hztool niet geschikt is voor NT/XP... not an option dus :|

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 19:47 ]

Verwijderd

Tussen de 95 en de 120 Hz?? Ik geraak ook maar tot aan 85Hz hoor, en zie nergens in de manual een vermelding staan dat hij hoger zou kunnen...