Toon posts:

DFS probleem in combinatie met ftp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een map op mijn c: schijf aangemaakt genaamd DFS-ROOT.
In de map DFS-ROOT heb ik 2 DFS links aangemaakt naar harddisk d: en e:.
Mijn IIS FTP account staat zo ingesteld dat als men inlogd uitkomt in de DFS-ROOT map en de 2 DFS linkjes ziet. Als je in je FTP programma op 1 van die 2 mapjes wil openen dan geeft het FTP programma het volgende aan;

< 550 Data 1: The network location cannot be reached. For information about network troubleshooting, see Windows Help.

Heb alle rechten in windows op full controll gezet dus elke user kan alles verne%^en. Lijkt mij toch dat het moet werken, iemand idee's waar het aan kan liggen?

Thnxz

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik neem aan dat je in IIS ook heb aangegeven dat de users rechten hebben op de D en E schijf in de betreffende mappen ?
Dit hoort er bij mijn weten ook bij.

Verwijderd

Topicstarter
Zover ik weet kan dat niet onder IIS en moet dat gewoon bij je user rechten aangegeven worden van de shares, en dat hebh ik wel gedaan.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-08 15:28

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

In DFS maak je linkjes aan naar andere lokaties. OK.
Maar browse nu eens naar: C:\DFS-ROOT\ en klik dan eens op de linkjes. Wat gebeurt er dan :? Waarschijnlijk niets.
wElnu, die DFS-ROOT folder is waarschijnlijk geshared. Browse dar nu eens heen via het UNC pad:
\\workstation-name\dfs-root\
en klik dan eens op de linkjes. Dan werkt het wel waarschijnlijk. ;)

Dus wat moet je nu doen.
Of, gebruik gewoon een snelkoppeling naar je d: of e: schijf, of stel in je FTP server in dat de root-folder het UNC pad is wat ik net al neerzette.

Werkt het dan wel :?