Zoals de topictitel zegt, wat kunnen we verwachten van de nieuwe geforce fx en wat maggie gaan kosten.
Ik hoorde er vandaag pas over ..
weet iemand meer?
weet iemand meer?
To Tweak Or Not To Tweak
[ Voor 24% gewijzigd door Occy74 op 05-12-2002 18:38 ]
[url=javascript:openNewWindow('/content/diversions/video/index_320.asp?task=settings&video=geforcefx_story','thewin','height=410,width=560,toolbar=no,scrollbars=no')]The GeforceFX Story[/url]Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 18:19:
...wat kunnen we verwachten ...
[ Voor 13% gewijzigd door InSPiRE op 05-12-2002 18:47 ]
[ Voor 20% gewijzigd door snooze op 05-12-2002 18:51 ]
weet iemand nog een leuke signature?
Kijk hier eens...Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 18:19:
Zoals de topictitel zegt, wat kunnen we verwachten van de nieuwe geforce fx en wat maggie gaan kosten.
weet iemand meer?
[ Voor 10% gewijzigd door CJ op 05-12-2002 19:02 ]
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Je kan verwachten wat je maar wilt, je hebt alleen kans dat je verwachtingen niet vervuld wordenVerwijderd schreef op 05 december 2002 @ 18:19:
Zoals de topictitel zegt, wat kunnen we verwachten van de nieuwe geforce fx
Van mij mag hij niet veel kosten, maar daar trekt de fabrikant zich waarschijnlijk niet veel van aanen wat maggie gaan kosten.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Ja, echt goede bijdrage aan dit NVIDIA topic... Ik word er echt een beetje moe van dat mensen continu weer een weerwoordje moeten hebben als het over dit soort dingen gaat. Er wordt wat gevraagd over de GeForceFX en ja hoor, meteen weer iemand die gaat lopen roepen dat Ati dit en dat...Occy74 schreef op 05 December 2002 @ 18:38:
En in begin 2003 komt de R350 alweer en dan loopt Nvidia alweer achter de feiten aan..
http://www.tweakers.net/nieuws/24595
Dit topic is gesloten.
![]()