Toon posts:

[NT SRV] Gebruikers worden uitgezet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een NT server met daaraan een Win98 workstation. Nu is het zo dat mijn administrator account zonder dat ik achter de server zit op ontoegangkelijk wordt gezet 8)7 . Verhelp ik dat wordt dezelfde acount die inlogtijden allemaal op uitgezet verhelp ik dat weer wordt hij weer op ontoegangkelijk gezet. Ik heb alles gecontroleerd wat ik weet. De policy's zijn allemaal uitgezet voor deze account. Ik weet echt niet meer waar het aan kan liggen :( . Ik hoop dat een van jullie tweakers het weet. Dit alles speelt zich af achter mijn workstation.

The_One

Verwijderd

Misschien dat een wat duidelijkere probleem omschrijven het voor ons wat makkelijker maakt :P

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik eens proberen. Ik heb 2 pc's een NT server [SP6a] met daarin een win(* workstation. Alles draaide perfect tot dat ik vandaag op mijn workstation een printer wou installeren. Dat wou ook nog maar ik moest hem delen kon dat niet. Dus ik ging naar mijn netwerkomgeving kreeg ik een foutmelding dat mijn administrator account was verlopen. Ik vond het vreemd want ik alles was goed.
Ik ging terug naar mijn server en wat blijkt dat de account was verlopen terwijl ik het niet in had gesteld. Ik zet weer goed en ging terug naar mijn workstation. Alles deed het weer maar kon nog niet delen. Dus ik herstart de workstation en toen ik opnieuw wou inloggen kon het weer niet omdat ik niet op die tijdstippen mocht inloggen terwijl daar alles gewoon aanstond.
Ik werd er een pissed van dus heb ik die account verwijderd en opnieuw aangemaakt maar kreeg ik bovenstaande weer.
Het lijkt net of mijn server een eigen leven lijdt.

Hoop nu jullie voldoende geinformeert te hebben zoniet vraag maar weer

The_One

P.S.: ik heb ook een policy lopen maar daar heb ik alle rechten dus dat kan niet veel uitmaken denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand van jullie tweakers dit tegen gekomen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 20:25:
Niemand van jullie tweakers dit tegen gekomen.
Wil je niet zo snel kicken, dit mag na 24 uur.

Heb je al een virusscan uitgevoerd?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 22:37 ]

Verwijderd

heb je niet toevallig een service draaien onder dat account ???? wellicht dat je pas geleden je wachtwoord hebt veranderd maar niet bij het service-account gewijzigd.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

ik neem aan dat het administrator account op je server niet locked of andere dingen maar op je client. Als het op je server gebeurd zou ik eens op www.technet.com kijken de knowledgebase van microsoft. Ik heb nog nooit gehoord van administrator problemen op een server.

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 22:32:
[...]
Wil je niet zo snel kicken, dit mag na 24 uur.quote]

Sorry!!!!!

Ik heb mijn virusscanner laten draaien maar geen problemen gevonden.
Pagina: 1