Beste tweakers...
Op de HCC dagen heb ik een nieuwe kast gekocht (voor goede cooling) en meteen wat fan-netjes. Nu is helaas mijn mobo overleden en ben ik dus aan een nieuwe toe.
Ik wil graag de hele bende overclocken...
mijn specs zijn:
- AMD XP 2000+
- 512mb PC2100 DDR
- Geforce4 Ti4200
De amd is unlocked en voor de geforce heb ik al tweak-zooi om dat ding harder te laten lopen
ook zit er in mijn kas het volgende:
- Adaptec U2W SCSI controller (type nr week zo ff niet)
- SB 5.1 Live
Nu is dus de vraag: welk moederbord moet ik kopen?
het word zowiezo een 266 Mhz bordje omdat m'n geheugen op die snelheid loopt.... maar welke?.. weet er dus iemand zo'n bordje waarmee ik dus makkelijk kan overclocken en welke ook stabiel blijft lopen?
En de laatste vraag:
ga ik problemen krijgen met de sound blaster en/of de adaptec kaart als ik de fsb omhoog gooi?
alvast bedankt!!
Op de HCC dagen heb ik een nieuwe kast gekocht (voor goede cooling) en meteen wat fan-netjes. Nu is helaas mijn mobo overleden en ben ik dus aan een nieuwe toe.
Ik wil graag de hele bende overclocken...
mijn specs zijn:
- AMD XP 2000+
- 512mb PC2100 DDR
- Geforce4 Ti4200
De amd is unlocked en voor de geforce heb ik al tweak-zooi om dat ding harder te laten lopen
ook zit er in mijn kas het volgende:
- Adaptec U2W SCSI controller (type nr week zo ff niet)
- SB 5.1 Live
Nu is dus de vraag: welk moederbord moet ik kopen?
het word zowiezo een 266 Mhz bordje omdat m'n geheugen op die snelheid loopt.... maar welke?.. weet er dus iemand zo'n bordje waarmee ik dus makkelijk kan overclocken en welke ook stabiel blijft lopen?
En de laatste vraag:
ga ik problemen krijgen met de sound blaster en/of de adaptec kaart als ik de fsb omhoog gooi?
alvast bedankt!!
Bitcoin - A weapon of mass disruption