Ik ben bij Display geweest in Utrecht en gevraagt om de TSOP1738 en die hadden ze niet meer
in het assortiment maar ze hadden er een vervanger voor.
Dus ik heb die meegenomen en nog wat dingetjes om zo'n Serial IR ontvanger te bouwen.
Alles netjes gesoldeerd .. aangesloten ... serial watcher ... zap..zap..zapzap..:? k#t, waarom heb ik dat altijd. Reageerden nergens op. Dat ontvangertje werdt ook lekker warm en ik weet 200% zeker dat i goed aangesloten was. En ik vroeg nog bij Display 'zijn de specs echt precies het zelfde?' en volgens hun was het een goede vervanger voor de TSOP. De ontvanger is ook wat kleiner en ziet er ook wat simpeler uit. Ik heb m op 2 computers geprobeert en 7 afstands bedieningen erop leeg geschoten maar helaas. Dus ik heb waarschijnlijk toch zo'n TSOP1738 nodig, ik had al wat electro boeren gebeld maar die hadden m niet liggen. Radio Centrum in Utrecht lijkt me wel wat, ff kijku of ik die kan vinden.
[off topic]
Hij zit toch niet midden in de stad he, dat vind ik wel zo erg in Utrecht. En ik heb een hekel aan openbaar vervoer dus ik hoop dat ik er met de auto een beetje bij kan komen.
[/off topic]
[
Voor 5% gewijzigd door
TA2 op 06-12-2002 07:33
]