Het mobo wil niet posten als ik m aanzet ( fully loaded systeem kwa onderdelen nou ja 2 hd's 2 atapi devices , gf2 mx en duron @ 950 op 1.80 vcore ) heb een el cheapo 300 watt voeding die ik overigens ook in een ander systeem heb zitten nl. een asus a7v die heeft maar 1 hd maar verder zijn alle sloten gevuld en dat systeem heeft nergens last van
de abit boot wel gewoon als ik m dan uitzet en gelijk weer aan ..... denken jullie dat evt de voeding toch te zwak is ? heb abit gemailed en zij zeggen minimaal 16 ampere op de 3.3 lead ..... ik heb 14 ampere op 3.3 lead nog mensen met dit probleem ? heb nieuwste bios en weet dat er mensen zijn die dit probleem ook hadden en het verholpen hebben zonden van voeding te wisselen

als ik in windows zit en via hardwaremonitor start geeft ie volgende waardes :
3.3v : 3.57
5 v : 5.03
12 v: 12.25
dit is toch gezond of niet ?
de abit boot wel gewoon als ik m dan uitzet en gelijk weer aan ..... denken jullie dat evt de voeding toch te zwak is ? heb abit gemailed en zij zeggen minimaal 16 ampere op de 3.3 lead ..... ik heb 14 ampere op 3.3 lead nog mensen met dit probleem ? heb nieuwste bios en weet dat er mensen zijn die dit probleem ook hadden en het verholpen hebben zonden van voeding te wisselen
als ik in windows zit en via hardwaremonitor start geeft ie volgende waardes :
3.3v : 3.57
5 v : 5.03
12 v: 12.25